اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان:

مشکلات طرح‌های آبی در قالب 8 پروژه پژوهشی پیشنهاد شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان‌وبلوچستان گفت: براساس نیازها و مشکلات موجود در راستای استفاده بهینه از منابع آبی تعداد هشت پروژه تحقیقاتی و پژوهشی از طرف این شرکت به آبفای کشور پیشنهاد شده است.

مشکلات طرح‌های آبی در قالب 8 پروژه پژوهشی پیشنهاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان، محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: شرکت آبفای استان همه ساله در راستای افزایش راندمان و همچنین بهینه‌سازی مطلوب در تامین و توزیع آب، طرح‌های متعددی را تعریف و به مرکز تحقیقات و ارتباط با صنعت آبفای کشور پیشنهاد می‌کند.

وی افزود: به همین منظور در سال جاری نیز در راستای کاهش مصرف انرژی و بکارگیری از انرژی‌های تجدیدپذیر، مطالعه موردی آب شیرین‌کن چابهار و نیز تصفیه‌خانه فاضلاب زابل پیشنهاد شده است.

مدیرعامل آبفای سیستان‌‌وبلوچستان ادامه داد: فاز دوم روش‌های کاهش تبخیر از حوضچه‌های چاه نیمه زابل و امکان‌سنجی استفاده از پساب فاضلاب به منظور آبیاری فضای سبز شهری چابهار از مهمترین این طرح‌ها است.

کرمی‌نژاد ارزیابی گزینه‌های مختلف و ارایه گزینه برتر به منظور تغذیه سفره آب زیرزمینی زاهدان را توسط پساب فاضلاب و روش‌های بهینه و نوین در نگهداری ایستگاه‌های پمپاژ خط انتقال زابل به زاهدان را یکی دیگر از پروژه‌های تحقیقاتی این شرکت در سال‌جاری عنوان کرد.

وی افزود: همچنین تعداد چهار پروژه تخصصی به منظور تعیین مقادیر جزئی مواد شیمیایی و یون‌های برومات و پرکلرات پیشنهاد شده که پس از بررسی در صورت تایید شرکت آبفای کشور برنامه نهایی به استان ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول