اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

مدیرعامل قطار شهری با پیشنهاد شهردار تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار فارس گفت: طبق قانون تغییر مدیرعامل قطار شهری شیراز با پیشنهاد شهردار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل قطار شهری با پیشنهاد شهردار تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن اردکانی بعد‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تغییر مدیرعامل قطار شهری به پیشنهاد شهردار و تصمیم شورای سازمان قطار شهری بستگی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ابراز داشت: بحث تغییر مدیریت قطار شهری شیراز روند قانونی را طی می‌کند و هیچ حاشیه‌ای در ابقا یا تغییر این مدیریت تاثیر نمی‌گذارد.

وی تصریح کرد: در شورای سازمان قطار شهری سه عضو از شورا و شهرداری و دو عضو از استانداری حضور دارند.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در اساسنامه قطار شهری تمام مباحث در مورد تغییر مدیریت قطار شهری مشخص است، گفت: به پیشنهاد شهردار و شورای سازمان، مدیریت قطار شهری مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: تغییر احتمالی مدیریت قطار شهری بر روند خرید واگن‌ها تاثیر ندارد زیرا خرید واگن‌ها از طریق وزارت کشور برای چهار کلان‌شهر کشور دنبال می‌شود.

اردکانی گفت: به نتیجه رسیدن قطار شهری از هر چیز برای مسئولان مهم‌تر است و نباید اجازه داد بحث‌های حاشیه‌ای در روند این پروژه تاثیر بگذارد.

به گزارش فارس، پروژه قطار شهری شیراز نزدیک به 10 سال است که شهروندان این کلان‌شهر را با اتلاف وقت و انرژی و خسارت‌های فراوان جبران‌ناپذیر مواجه کرده است.

خسارت‌هایی که به قطعات اتومبیل‌ها در اثر دست‌اندازها و راه‌بندان‌ها در این 10 سال وارد شده است، همراه با میلیون‌ها ساعت وقت تلف شده مردم و تنش‌ها و سوهان خوردن اعصاب عمومی، به میزان و مقداری نیست که بتوان اندازه آن را محاسبه کرد و نتیجه گرفت که آیا اگر از همان ابتدا این کار زخمی رها نمی‌شد، شهروندان صبور این کلان‌شهر راضی‌تر و راحت‌تر از اکنون به نظر می‌رسیدند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول