اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان خبر داد

استقرار نظام پیشنهادات در اداره‌کل امور مالیاتی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سامانه الکترونیکی نظام پیشنهادات و سامانه جست‌وجوی اطلاعات و خدمات مالیاتی در اداره‌کل امور مالیاتی استان زنجان استقرار یافته است.

استقرار نظام پیشنهادات در اداره‌کل امور مالیاتی زنجان

اکبر قاسم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تحقق و تأمین درآمدهای پیش‌بینی شده از منابع مالیاتی و عمل به وظیفه اصلی اداره‌کل امور مالیاتی از برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته محسوب می‌شود.

وی خرید ساختمان اداری خرم‌دره از منابع ملی برای تأمین فضای اداری مورد نیاز همکاران در این شهرستان را از برنامه‌های سال گذشته عنوان کرد و افزود: تا اواخر سال گذشته اداره امور مالیاتی خرم‌دره در ساختمان استیجاری بود.

*استقرار اداره امور مالیاتی شهرهای صائین‌قلعه و هیدج

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از ایجاد و استقرار اداره امور مالیاتی در شهرهای صائین‌قلعه و هیدج برای رفاه حال مؤدیان خبر داد و افزود: در راستای جلوگیری از طی مسافت‌های بیش از 30 کیلومتری و ارائه خدمات مناسب این ادارات ایجاد شده است.

وی با اشاره به تأمین زمین با مساعدت شورای شهر و شهرداری‌های صائین‌قلعه و هیدج از آغاز احداث فضای اداری این شهرستان خبر داد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه تأمین زمین برای احداث ساختمان مالیات بر ارزش افزوده در مرکز استان از برنامه‌های این اداره‌کل در سال گذشته بود، خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان در حال احداث شهرستان ابهر نیز در سال گذشته صورت گرفت.

وی با اشاره به تأمین ساختمان اداری ماهنشان و واگذاری مشاغل خودرو به دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: برون‌سپاری ارائه خدمات در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی به مؤدیان در مرکز استان از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

*ارائه آموزش به 2 هزار زنجانی مشمول مالیات بر ارزش افزوده

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از ارائه آموزش رایگان و اعطای گواهینامه برای حدود 2 هزار نفر از مشمولان مالیات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: پی‌گیری و جذب چهار نفر نیروی انسانی از کلان‌شهرها و سایر دستگاه‌های اجرایی و جذب 9 نفر از طریق استخدام و آزمون سراسری از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.

وی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های نرم‌افزاری برای انجام بهتر کارها و پیاده‌سازی طرح جامع مالیاتی تأکید کرد و افزود: استقرار سامانه الکترونیکی نظام پیشنهادات و نصب سامانه جست‌وجوی اطلاعات و خدمات مالیاتی از دیگر برنامه‌های این اداره در سال گذشته بود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول