اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد

ایجاد بیش از 1000 فرصت شغلی کمیته امداد در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد 1200 فرصت شغلی ایجاد کرده است که اشتغال 20 درصد استان را همراه داشته است.

ایجاد بیش از  1000 فرصت شغلی کمیته امداد در کرمانشاه

جلیل بوجار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به اشتغال مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: کمیته امداد استان در سال 90 بیش از 1200 فرصت شغلی را در بخش‌های کشاورزی‌، دامپروری، صنفی و صنعتی، صنایع‌دستی و ...ایجاد کرده است.

 بوجار افزود: این فرصت‌های شغلی با اعتبار بیش از 520 میلیارد ریال برای محرومان ایجاد شده که نسبت به سال 89 بیش از 600 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این تعداد بیش از 4 هزار و 300 طرح در بخش مشاغل‌خانگی با اعتبار بالغ بر 180 میلیارد ریال بیش از 3 هزار و 400 طرح از محل تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه با اعتبار بالغ بر 220 میلیارد ریال و بیش از 4 هزار و 300 طرح از محل اعتبارات امداد‌، بازپرداخت اقساط و منابع‌داخلی با اعتبار بالغ بر 120 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به سهم بالای امداد در اشتغال استان گفت: نسبت اجرای طرح در امداد نسبت به کل استان 20 درصد بوده و این امر نشان از تلاش و پشتکار امدادگران این نهاد در راستای اشتغالزایی محرومان و نیازمندان است. 

وی خاطرنشان کرد: توفیق طرح‌های اشتغال در کمیته‌امداد ناشی از هدایت و نظارت دقیق کارشناسان این نهاد است به‌گونه‌ای که در سال 90، 63 مورد بازدید از طرح های اشتغال در برنامه‌ها گنجانده شده است‌.

 بوجار ادامه داد: به طور میانگین هر دو ماه یکبار و در طول سال شش‌بار بازدید از هر طرح در برنامه‌های این نهاد تدوین شده است که کارشناسان تاکنون 90 درصد برنامه‌های نظارتی را انجام داده‌اند. 

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول