اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر داد

تصویب اعتبارات پیشنهادی دولت برای اجرای پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‌های زیربنایی حوزه اقتصادی و پروژه‌های عمرانی نباید در سال 91 با مشکل کمبود اعتبارات مالی رو به ‌رو شود و مجلس اعتبارات مالی مورد نیاز را در لایحه بودجه تصویب خواهد کرد.

تصویب اعتبارات پیشنهادی دولت برای اجرای پروژه‌های عمرانی

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای دست‌یابی به توسعه در هر جامعه‌ای باید زیرساخت‌های اقتصادی لازم فراهم باشد.

وی تاکید کرد: به طور قطع بدون دست‌یابی به زیرساخت‌های ضروری در حوزه اقتصاد، تحقق اهداف توسعه‌ای کلان و پایدار محقق نخواهد شد و به همین دلیل لازم است در زمان بررسی لوایح بودجه‌ای و هم‌چنین اسناد بالادستی نظام مانند اسناد توسعه پنج‌ ساله به این مهم توجه ویژه صورت گیرد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 91 کل کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوش‌بختانه نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مختلف با انجام کار کارشناسی خوب و استفاده از نظریات افراد متخصص در تصویب بندهای لایحه بودجه به این مهم توجه دارند.

اکبریان اظهار داشت: به‌ عنوان نمونه طرح‌های مهم و زیربنایی مانند سدهای خاکی و نیروگاه‌های برق در کشور در دست احداث و اجرا است که این پروژه‌ها نباید با مشکل مالی رو به ‌رو باشند.

وی تاکید کرد: بر این اساس لازم است تا در زمان بررسی بودجه این بخش‌ها، دولت و نمایندگان با انجام کار کارشناسی دقیق اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل و هم‌چنین تجهیز پروژه‌های فوق را به تصویب رسانند.

* پروژه‌های عمرانی کشور نباید متوقف شود

این نماینده مجلس با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مهم در کشور به ویژه در حوزه نیروگاهی و هم‌چنین توسعه ارائه خدماتی مانند شبکه‌های آب و برق در سراسر کشور اظهار داشت: طرح‌های خوبی در این حوزه از سوی دولت در دست اجرا بوده که با وجود برخی مشکلات نیاز است که از اجرای آنها حمایت کرد.

اکبریان با تاکید بر اینکه نباید پروژه‌های عمرانی در این حوزه متوقف شود، گفت: برای تسریع در بهره‌برداری پروژه‌های فوق در زمان بررسی لایحه بودجه سال جاری در مجلس باید اعتبارات مالی مورد نیاز براساس پیشنهاد دولت و هم‌چنین انجام کار کارشناسی مجلس اختصاص داده شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: تعامل و همکاری مجلس و دولت در این حوزه منجر به توسعه خدمات‌رسانی به مردم شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول