اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر ارائه شد

پیشنهاد اعتبار 2400 میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از ارائه پیشنهاد اعتبار 2400 میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی دشتستان به شورای برنامه‌ریزی استانداری خبر داد.

پیشنهاد اعتبار 2400 میلیارد ریالی برای عمران و آبادانی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان غلامحسین خسروی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های عمران شهری در شهر برازجان اظهار داشت: شهرستان دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از منظر جغرافیایی است و نیاز به توسعه و آبادانی در این شهر مسئولان این شهرستان را به تلاش و همت مضاعف برای آبادانی این شهرستان وادار کرده است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اولویت‌بندی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی با توجه به نیاز و پتانسیل‌های هر شهر و روستای شهرستان دشتستان از مسائلی است که در حوزه برنامه‌ریزی فرمانداری دشتستان به آن توجه ویژه داشته‌ایم و عملکردمان در این زمینه مطلوب بوده است.

خسروی ابراز داشت: در سال گذشته با جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای آبادانی و عمران شهرستان دشتستان تلاش کرده‌ایم و در کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان بر اساس نیازهای بخش‌ها و شهرهای مختلف شهرستان شاهد تقسیم این اعتبارات بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال جاری پروژه‌های پیشنهادی بخش‌ها و شهرهای شهرستان دشتستان را جمع‌آوری کرده‌ایم و شاهد ارائه 2 هزار و 400 میلیارد ریالی پروژه‌های شهرستان دشتستان به شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر بوده‌ایم و تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبارات به کار می‌گیریم.

این مسئول تاکید کرد: میدان ورودی هر شهر از نمادهای مهم در هر شهر است و به نوعی معرف آن شهر به مسافرانی است که قصد عزیمت به آن شهر را دارند و باید ورودی شهرهای شهرستان دشتستان را به بهترین نحو ممکن سامان‌دهی کنیم که تلاش شهرداران شهرستان دشتستان در این راستا ضروری است.

خسروی گفت: اجرای طرح زیبای ورودی برازجان از امروز آغاز شده و مسئولان شهرداری برای اجرای صحیح و به موقع این پروژه اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی بیان کرد: برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم و باید از همه ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره ببریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول