اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد:

پیشنهاد ایجاد 5 رشته جدید به وزارت علوم داده شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد گفت: پیشنهاد ایجاد 5 رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد به وزارت علوم داده شده است.

پیشنهاد ایجاد 5 رشته جدید به وزارت علوم داده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علیرضا پیرحیاتی  عصر امروز شنبه در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر تفکرات استاد شهید مطهری و آرمان‌های امام خمینی (ره) استوار شده است، اظهار داشت: استاد شهید مطهری به عنوان متفکر و شخصیتی بزرگ در راستای آرمان‌های امام به دفاع از انقلاب و تعلیم و تربیت پرداخت.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در سال گذشته گفت: اساتید باید با الگوگیری از استاد مطهری به دنبال تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاهی تمدن ساز را بسازیم، باشند و این رهنمود را عملی کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد در ادامه از پیشنهاد ایجاد پنج رشته در دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت علوم  خبر داد و گفت: سال گذشته پنج رشته مهندسی به رشته‌های دیگر اضافه کردیم که به دنبال این هستیم مصوبه ایجاد پنج رشته دیگر را از وزارت علوم بگیریم.

وی با بیان اینکه در راستای تولید علم اساتید دانشگاه آزاد اسلامی 70 مقاله علمی، پژوهشی و تحقیقی را ارائه دادند،  تصریح کرد: برای ساخت مکان جدید این دانشگاه نیز 11 هزار هکتار زمین تملک شده که در حال برگزاری مناقصه است.

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال ترور دانشمندان، استادانی همچون احمدی روشن‌ها و مطهری‌ها هستند، اظهار داشت: این دانشمندان و استادان هستند که با علم و دانش خود موجب پیشرفت و رشد جامعه می‌شوند.

مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه هیچ توفیقی بدون دانایی بدست نمی‌آید، افزود: اصل و اساس جامعه و نظام اسلامی ما بستگی به کار معلمان و اساتید دارد چراکه معنویات کار آنان موجب تقویت باورهای دینی و اعتقادی افراد می‌شود.

وی معلمان و اساتید جانباز را شهدای زنده اسلام خواند و گفت: آثار شهید مطهری مبتنی بر احکام اسلامی و الهی است که می‌طلبد استادان بیشتر این کتابها را مطالعه کنند و به نسل جوان و دانشجویان منتقل کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول