اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان:

پلیس رشت پیشنهاد رشوه را رد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فرماندهی انتظامی گیلان گفت: گروهبان‌یکم علیرضا ساکت سرگروه گشت انتظامی رشت رشوه یک میلیون ریالی متهم را رد کرد.

پلیس رشت پیشنهاد رشوه را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کمال حیدرزاده عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی گیلان در تشریح اقدام رد رشوه پلیس رشت، اظهار کرد: گروه‌های عملیاتی فرماندهی انتظامی رشت در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو سواری که دارای دو نفر سرنشین بود مظنون شدند و در نتیجه با رعایت نکات ایمنی این خودرو را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو  مقدار تقریبی نیم لیتر مشروبات الکلی را کشف و ضبط کردند و در نتیجه متهمان که خود اقدام به شرب خمر کرده و حالت طبیعی نداشتند را دستگیر کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند.

این مسئول، درباره پیشنهاد رشوه متهمان به پلیس رشت، تصریح کرد: متهمان در حین انتقال به کلانتری برای فرار از دست قانون و تطمیع ماموران پیشنهاد مبلغ یک میلیون ریال رشوه به گروهبان‌یکم علیرضا ساکت سرگروه گشت انتظامی دادند که در نتیجه گروهبان با رد رشوه مراتب را در حضور یکی از همکاران به نام گروهبان‌یکم محمد جواد قنبری صورتجلسه کرد.

وی با تاکید بر جدیت پلیس در برخورد با جرایم، از شهروندان خواست تا در صورت آگاهی از هرگونه ناهنجاری مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول