اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر:

بیش از 6 هزار فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد کردیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی و سیاستگذاری صورت گرفته در این نهاد انقلابی موفق شدیم بیش از 6 هزار و 500 فرصت شغلی ایجاد کنیم.

بیش از 6 هزار فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد کردیم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرید محبی پیش از ظهر امروز در نشست رؤسای ادارات کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به روند رو به رشد ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد در استان بوشهر اظهار داشت: کمیته امداد در تلاش است میزان خانوارهای تحت پوشش را کاهش دهد و در این راستا ایجاد اشتغال برای جمعیت تحت پوشش در اولویت کاری است.

محبی از خودکفا شدن 1300 خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در سال گذشته بیش از یک‌هزار و 300 خانوار زیرپوشش امداد در استان به خودکفایی رسیده‌اند.

وی افزود: توانمندسازی خانواده‌ها، ایجاد اشتغال گسترده و فراگیر و استفاده از فرصت‌های بیمه‌ای (تامین اجتماعی) و توجه به مسائل فرهنگی و دینی خانواده‌ها از اولویت‌های مهم در سال جاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به جایگاه خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح کشور افزود: کمیته امداد توانسته با تعامل با مدیران دیگر دستگاه‌ها خدمات خوبی را به جمعیت تحت پوشش خود بدهد.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز در این نشست از عضویت 2 هزار و 309 خانوار در نظام جامع آموزشی کمیته امداد استان بوشهر خبر داد.

رضا یاری‌منفرد اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید حوزه فرهنگی در امداد و تاکید بر خانواده محوری از سال 90 این حوزه فعالیت خود را در قالب نظام جامع آموزشی، تربیتی خانواده با شناسایی، سطح‌بندی و اولویت‌گذاری 2 هزار و 309 خانوار در 10 گام آغاز کرده و آموزش‌هایی بصورت چهره به چهره توسط مشاورین دینی و خانواده به 7 هزار و 149 نفر از افراد تحت حمایت ساکن در شهر و روستا در سنین و جنسیت‌های مختلف داده شده است.

یاری‌منفرد افزود: با بررسی و نیازسنجی خانواده‌ها آموزش‌های گروهی در قالب برگزاری کارگاه‌های تخصصی فرهنگی، اجتماعی، اعتقادی و بهداشتی برای 7 هزار و 193 نفر و در قالب یک‌هزار و 536 ساعت در مقاطع سنی مختلف در 16 شاخه در سراسر استان انجام شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول