اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم عنوان کرد

نظام پیشنهادات گامی اساسی در بهبود سیستم‌های اداری

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به نقش نظام پیشنهادات در بهبود نظام اداری کشور گفت: استفاده از اهرم‌های انگیزشی تاثیر زیادی در افزایش پیشنهادات خواهد داشت.

نظام پیشنهادات گامی اساسی در بهبود سیستم‌های اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن محرری در جلسه بررسی نظام پیشنهادها با اشاره به اهداف و برنامه‌های این نظام در استان قم اظهار داشت: بهره‌گیری از پیشنهادات مجموعه نظام اداری تاثیر بسیار زیادی در بهبود وضعیت و افزایش بهره‌وری نظام اداری خواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت اولویت‌بندی موضوعات در نظام پیشنهادات تصریح کرد: موضوعات مورد نیاز بر ارتقا و جذب پیشنهاد باید به جامعه هدف ارائه شود تا بتوان نقاط ضعف را در هر بخش و موضوع رفع کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم تعیین فرآیندهای نظام پیشنهادات و مکانیزه‌ کردن آن را امری ضروری عنوان و خاطر نشان کرد: تعیین فرآیندها به اجرایی شدن پیشنهادات کارآمد و استفاده از آنها در بهبود نظام اداری کمک می‌کند.

وی همچنین تقویت مکانیزم‌های انگیزشی برای افزایش پیشنهادات را مورد تاکید قرار داد و افزود: آسیب‌شناسی نظام پیشنهادات در نظام اداری و استفاده از اهرم‌های انگیزشی برای افزایش پیشنهادات نیز تاثیر مطلوبی در ارتقای وضعیت سیستم اداری خواهد داشت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول