اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت نفت خبر داد

ایجاد پاسگاه رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سوختی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت نفت از ایجاد پاسگاه رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سوختی خبر داد.

ایجاد پاسگاه رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سوختی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی شاه‌میرزایی در حاشیه بازدید از جشنواره خدمت در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، جهش صنعتی، علمی، کشاورزی و ... در دولت اخیر را دلیل بارزی بر مردمی بودن رئیس‌ جمهور دانست.

وی افزود: در ماه‌های آینده جلوه جدیدی از دستاوردهای داخلی در حوزه توسعه پالایش بنزین و خودکفایی کشور در تولید این سوخت پرمصرف را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت نفت هم‌چنین از ایجاد پاسگاه رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات سوختی خبر داد.

وی در ادامه افزود: در این پاسگاه‌ها علاوه بر پاسخ‌گویی به مردم، دانشجویان و علاقه‌مندانی که قصد همکاری با این پاسگاه را داشته و یا پیشنهاد اجرایی دارند، جذب می‌شوند.

شاه‌میرزایی دو دوره دولت نهم و دهم را از فعال‌ترین دوره‌ها برای دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت نفت دانست.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت نفت هم‌چنین تأکید کرد: در این دو دوره در سطح کشور موفق شدیم که رقم شش جایگاه CNG در سال 83 را به هزار و 850 جایگاه در امسال برسانیم.

وی اظهار داشت: هم‌چنین با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها مصرف بنزین از حجم روزانه 120 هزار میلیون لیتر به 60 هزار میلیون لیتر در روز کاهش یافت.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول