اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در دیدار با نخبگان و ایثارگران خراسان رضوی:

خراسان رضوی باید موتور محرکه ملت ایران در تمام عرصه‌ها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: استان خراسان رضوی باید موتور محرکه کشور و ملت ایران در تمام عرصه‌ها باشد.

خراسان رضوی باید موتور محرکه ملت ایران در تمام عرصه‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع علما، ایثارگران، مدیران و منتخبان خراسان رضوی که در ادامه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور در محل سالن صبای صداوسیمای مشهد مقدس برگزار شد با بیان اینکه باید با طی کردن مسیر کمال قله‌های سعادت را فتح کنیم، اظهار داشت: برای این منظور نیازمند علم هستیم چرا که علم چراغ راهنماست و انسان منهای علم فاقد ارزش است.

وی افزود: از منظر خدای متعال عابد با عالم قابل مقایسه نیست و حتی انتخاب ارزش‌های الهی هم باید عالمانه صورت گیرد و در این راستا اصول دین که همه موجودیت ماست باید انتخابی عالمانه باشد.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه ایثار رازورمز رسیدن به قله‌های سعادت است، اذعان داشت: رمز شکوفایی انسانیت و ارزش‌های الهی ایثار است و محال است انسان با غیر ایثار کردن به جایی برسد و حتی در کار علمی نیز نیازمند ایثار هستیم.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر روحیه ایثارگری در تمامی فعالیت‌ها بیان کرد: باید بدانید که تا زمانی که روحیه ایثارگری جاری است راه ارزش‌های الهی و راه امام و انقلاب با سرعت استمرار پیدا خواهد کرد و همه اهداف نظام و انقلاب محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا باید همواره کار علمی را دنبال کنیم و ایثار داشته باشیم تا بتوانیم قله‌های سعادت را طی کنیم.

رئیس جمهور کشورمان در ادامه با بیان اینکه امروز ساختن ایران وظیفه همه ملت ایران است، گفت: ساختن ملت ایران و بالا بردن پرچم تولید امروز مأموریت و وظیفه اصلی همه ماست و باید در این راستا همه آستین همت را بالا زده و تلاش کنند ولی قابل ذکر است که در این راستا از برخی از استان‌های کشور توقع بیشتر است.

احمدی‌نژاد با اشاره به وجود بارگاه منور رضوی در این استان تصریح کرد: باید کمک کنیم تا فعالیت‌های قرآنی در این استان گسترده‌تر شود و ما این را مدیریت می‌کنیم.

وی افزود: همچنین این استان باید به عنوان سمبل پیشرفت در تمام حوزه‌ها در کشور باشد و به گونه‌ای باید خراسان رضوی موتور محرکه ملت ایران و کشور در تمام عرصه‌ها باشد.

رئیس جمهور در خاتمه اظهار کرد: در این راستا باید کارگران، صنعتگران، عالمان و همه و همه دست به دست هم دهیم تا این استان را به جایگاه شایسته خود برسانیم.

انتهای پیام/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول