اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گنبدکاووس:

عزت ملت ایران مدیون خون شهدا و زحمات امام (ره) است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: عزت ملت ایران، بیداری اسلامی، بصیرت و آگاهی جوانان مدیون خون شهدا و زحمات امام خمینی (ره) است.

عزت ملت ایران مدیون خون شهدا و زحمات امام (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‌سفلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شهرستان گنبدکاووس که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: عزت ملت ایران، بیداری اسلامی، بصیرت و آگاهی جوانان مدیون خون شهدا و زحمات امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه شهیدان زنده‌اند و ما با زنده کردن یاد و خاطره این ایام و برگزاری باشکوه مراسم باید خود را زنده کنیم اذعان داشت: این زحمات برای مردم ایران و مظلومان جهان، سربلندی به ارمغان آورده و موجب بیداری کشورهای اسلامی شده که در مقابل دیکتاتورها ایستادگی کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز سوم خرداد آزادی خرمشهر یادآور شد: مراسم این روز در سطح روستاها و شهرهای این شهرستان با مسئولیت سپاه برگزار می‌شود.

قزل‌سفلی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری کامل را با کمیته پشتیبانی در اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) داشته باشند یادآور شد: امام خمینی (ره) متعلق به همه است و همه باید برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم تلاش کنند.

وی افزود: وظیفه دستگاه‌های اجرایی در این خصوص سنگین‌تر است و باید مراسم سالگرد ارتحال با همت دستگاه‌های اداری شهرستان باشکوه‌تر و مردمی‌تر برگزار شود.

قزل‌سفلی متذکر شد: رؤسای کمیته‌های ستاد برگزاری سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان در خصوص برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها بحث و تبادل‌نظر کردند. 

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول