اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در اختتامیه جشنواره خدمت/ 2 و پایانی

نگاه و امید ملت‌ها امروز برای ساختن آینده مناسب به ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان در اختتامیه جشنواره خدمت گفت:‌ نگاه و امید ملت‌ها امروز برای ساختن آینده مناسب به سرعت در حال چرخیدن به سمت ملت ایران است.

نگاه و امید ملت‌ها امروز برای ساختن آینده مناسب به ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در آیین اختتامیه جشنواره و نمایشگاه خدمت که در ادامه چهارمین دوره سفر استانی خود به استان خراسان‌رضوی حاضر شده بود با بیان اینکه مردم والاترین سرمایه کشور هستند، اظهار داشت: اگر عده‌ای امثال بنده صاحب اختیار باشند ولی در سخنرانی‌ها مردم مردم کنند و کاری انجام ندهند نمی‌توانند کشور را آباد کنند چرا که اراده و خواست مردم بر یک حکومت الهی اصالت دارد.

وی افزود: اینکه رأی مردم برای ما محترم و انتخابات مهم است نشان دهنده این است که انتخابات دکور نبوده و نمایشی از دموکراسی است و این در حالی است که در دنیا از حاکمیت مردم زیاد حرف می‌زنند ولی شاهدیم که در آخر کار خود را انجام می‌دهند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد:‌ در تاریخ ثبت نشده است که روح ملت ایران و اراده جمعی مردم ایران خلاف منافع و ارزش‌های کشور و ملت باشد و همیشه روحی پاک و تصمیمات آزادمنشانه‌ای داشته‌اند.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سفرهای استانی در واقع انجام وظیفه است، گفت: در این سفرها صدها نفر تلاش می‌کنند و بنده جزء کوچکی از این افراد هستم و همه باور داریم که اصل حکومت و حاکمیت برای توده‌های مردم است و اگر کسی عاشق مردم نباشد نمی‌تواند خادم مردم باشد چرا که تنظیم کننده روابط بین خادمان ملت و ملت، عشق است.

احمدی‌نژاد افزود: ما به این عشقی که به ملت ایران داریم افتخار می‌کنیم و عشق به ملت ایران را با هیچ چیز دیگر در دنیا عوض نخواهیم کرد، چرا این عشق ولایی است.

وی اظهار داشت: اگر امروز شیرین را دیدم خاطرات دور اول سفرهای استانی به استان بوشهر را در ذهنم آوردم، چرا که او در آن زمان دختربچه‌ای شش هفت ساله بود که تازه پدرش را از دست داده و با آن لحن زیبا و بچگانه‌اش و با صمیمت خود پیش بنده آمده و طوری در بنده تأثیر گذاشت که هیچ زمان نمی‌توانم آن را وصف کنم.

رئیس جمهور ادامه داد که یا اگر در دور سفر اول به استان بوشهر محمد وردی‌صفت را دیدم که با آن هیجان به پیش بنده آمده و از مشکلات شهرستانش صحبت می‌کند در حالی که کفش پایش برای خودش نبود نشان از فهم و درک بالای این جوان دارد و باید گفت که این ملت قابل افتخار است.

احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه در تاریخ همه جا ایران افتخارآفرینی کرده و برگ زرین تاریخ همواره در دست ایرانیان بوده است، گفت: امروز در هر جای دنیا که عشق و عدالت باشد آن مکان ایران است و ملت ایران نیز در آن مکان حضور دارد.

رئیس قوه مجریه با بیان اینکه نگاه ملت‌ها امروز به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: نگاه ملت‌ها و امید ملت‌ها برای ساختن یک آینده مناسب به سرعت در حال چرخیدن به سمت ملت ایران است چرا که وقتی بنده در دانشگاه‌های کشورهای دنیا حاضر می‌شوم آنها از تاریخ ایران می‌پرسند و برای آنها تاریخ ایران و تاریخ ملت ایران بسیار حساس است.

وی تأکید کرد: ملت ایران و قدرت مدیریت ایران و قدرت اثرگذاری ایران و باورهای ملت ایران و امید به ایران برای تغییرات اساسی در جهان یک مسئله اساسی در ذهن آنها بوده و آن را ارزیابی می‌کنند.

رئیس جمهور کشورمان در خاتمه با تأکید بر ساختن و آبادانی ایران گفت: نخست باید عدالت حاکم شود و باید کرامت انسان در حد اعلا در اینجا حاکم شود و سپس به تمام نقاط جهان منتشر شود.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول