اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

ملت ایران پشتیبان مقاومت فلسطین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: هیچ مسلمانی نمی‌تواند روز «یوم‌النکبت» را فراموش کند و ملت ایران پشتیبان مقاومت فلسطین است و از ایستادگی مقابل این رژیم نامشروع حمایت می‌کند.

ملت ایران پشتیبان مقاومت فلسطین است

حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز به مناسبت روز یوم‌النکبت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: روز یوم‌النکبت همان روزی است که شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل غده سرطانی به نام اسرائیل را در جهان به رسمیت شناختند و این روز را هیچ مسلمانی از یاد نمی‌برد.

وی با اشاره به اینکه در این روز به همه ددمنشی‌های اسرائیل در جهان رسمیت داده شد، افزود: در این روز در جهان حرکت‌های تروریستی، شیادی‌های سیاسی و خراب کردن و کشتار مسلمانان به رسمیت شناخته شده است و همه مسلمانان این روز را یوم‌النکبت نام گذاشته‌اند.

سلیمانی با اشاره به اینکه روستاهای زیادی از کشور فلسطین تا کنون ویران شده است، تأکید کرد: روستاهای زیادی تا کنون از فلسطین ویران شده است و افراد زیادی آواره هستند و حتی اجازه بازگشت به سرزمین‌های پدری خود را ندارند.

وی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم در 64 سال گذشته توسط رژیم اشغال‌گر قدس افزود: در سال‌های گذشته بیش از 702 هزار نفر توسط اسرائیل در فلسطین کشته شده‌اند و این نتیجه همان مصوبه در یوم‌النکبت است.

این مقام مسئول تأکید کرد: مردم فلسطین باید مقابل اسرائیل مقاومت کنند و در این باره تنها مقاومت است که به نتیجه می‌رسد و سازش در این باره باعث زیاده‌خواهی اسرائیل و دشمنان اسلام می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول