اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شایق:

هیچ قدرتی توان مقابله با ملت بابصیرت ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر بصیرت ملت ایران گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند با مردمى که با احساس مسئولیت در سرنوشت خود دخالت کرده و در صحنه حضور دارد، مقابله کند.

هیچ قدرتی توان مقابله با ملت بابصیرت ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عشرت شایق ظهر امروز در دیدار با جمعی از بانوان فعال سیاسی در تبریز با اشاره به برگزاری باشکوه مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فارغ از نتایج به دست آمده، آنچه اهمیت دارد حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور است که باعث ناامیدی دشمنان از تعرض و مقابله با ملت سلحشور ایران شده است.

وی، احساس مسئولیت در قبال آینده کشور و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را از ویژگی‌های مشترک آحاد مردم ایران دانست و تاکید کرد: اگر دشمنان استقلال و آزادى ایران جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران اسلامی را ندارند به خاطر این است که نمى‌توانند نسبت به حضور همیشگی ملت ایران در صحنه‌های مختلف بی‌تفاوت باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: در طول سال‌هاى متمادى، مجالس و دولت‌هاى گوناگونی با ذائقه‌هاى سیاسى مختلف بر سر کار آمده‌اند که بعضى‌ها حتى با اصول نظام زاویه هم داشتند اما ظرفیت عظیم مردمی نظام توانسته است بدون اینکه آسیب جدی به کشور برسد مشکلات را حل و جریان امور را مدیریت کند.

وی تصریح کرد: این توفیق به خاطر حضور مردم بوده است و در حال حاضر نیز هیچ قدرتی نمی‌تواند با ملت یکپارچه، مستحکم و مؤمن ایران به تقابل آشکار برخیزد و هر کس با چنین ملتى مبارزه کند، محکوم به شکست و هزیمت خواهد بود.

شایق، انتخابات را یک حضور سیاسی اعلام کرد و افزود: هر یک از کاندیداها و طرفدارانشان توانستند افرادی را به پای صندوق‌های رای کشانده و آمار شرکت‌کنندگان در انتخابات را افزایش دهند بنابراین همه مردم و دست‌اندرکاران انتخابات در این پروژه ملی سهیم و شریک هستند.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حضور مردم نباید تنها در مقاطع برگزاری انتخابات دیده شود، گفت: نقش مردم در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی تعیین‌کننده است و برای پیاده کردن اصول انقلاب و اجرایی کردن تدابیر مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف، پشتیبانی و فداکاری مردم عامل مهم و تعیین‌کننده به شمار می‌آید.

وی در ادامه با برشمردن ویژگی‌های ضروری یک نماینده مردم در خانه ملت اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مظهر ظهور اراده مردم در صحنه‌های گوناگون سیاسی و اجرایی بوده و سلامت نظام وابسته به سلامت مجلس است.

شایق گفت: یک مجلس سالم، کارآمد و دارای نمایندگان مومن و انقلابی می‌تواند پشتیبانی از نظام را به شکل قانونگذاری صحیح و نظارت بر حسن انجام امور به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول