اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

حضور در انتخابات برگه تشویقی ملت ایران به انقلاب بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات مرحله دوم برگه تشویقی ملت ایران به انقلاب بود که بار دیگر ولایتمداری را در برابر دشمنان جلوه‎گر شد.

حضور در انتخابات برگه تشویقی ملت ایران به انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری شامگاه جمعه در گردهمایی ولایت و بصیرت با محوریت تحلیلی بر انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی که در مدرسه امام صادق (ع) شهرستان گرگان برگزار شد اظهار داشت: نمایش اقتدار ملت ایران در انتخابات بار دیگر کابوس دشمنان را برای رسیدن به اهداف شوم‎شان خنثی کرد.

وی در خصوص نتیجه انتخابات سراسر کشور عنوان کرد: در مجلس هشتم حدود 50 تا 60 نفر نماینده اصلاح‎طلب داشتیم و تعداد کسانی که به طور شفاف از اصلاح‎طلبان به مجلس نهم راه یافتند نهایتا 20 نفر است که این موضوع درس دیگری در انتخابات مجلس نهم در پی داشت.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جریان اصلاح‎طلبی با گرایش خاصی که از خود نشان دادند سبب شد تا اقبال مردم به آنها کمتر شود و این مسئله توفیق جریان اصولگرایی را می‎رساند و اینکه اصولگرایان در دولت‎های نهم و دهم توانسته‎اند اعتماد مردم را جلب کرده و کارآمدی خود را در حل مشکلات بیشتر نشان دهند.

طاهری اضافه کرد: نتیجه انتخاب مردم برای اصلاح‎طلبان درسی داشت اگر متوجه باشند، البته جهت‎گیری این جریان در انتخابات ریاست جمهوری آینده می‎تواند این مسئله را نشان دهد که آیا آنها درس گرفته‎اند یا خیر، و آیا باز هم حاضر هستند با جریان افراطی تندرو "فتنه سبز" دوباره همراهی کنند یا اینکه به آغوش ملت باز می‎گردند و اعلام برائت با جریان فتنه خواهند کرد.

وی عنوان کرد: برخی چهره‎های اصلاح‎طلب فقط در مقام سخن می‎گویند ما حساب‎مان از جریان فتنه جداست، اما در عمل، چیز دیگری نشان می‎دهند قطعا اینها برای اینکه بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمارشان را افزایش دهند به رأی همان طیف نیاز دارند و حاضر نیستند با نتیجه‎ای که مجلس نهم نشان داد سبد آرای‎شان را خیلی کاهش دهند، بنابراین حاضر نیستند موضع شفافی علیه جریان فتنه بگیرند و البته این نگرش به ضرر آنها تمام خواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مردم نشان دادند هر کسی بخواهد با مسلمات نظام درافتد مردم هیچ تعارفی با او ندارند که مجلس نهم شاهد قوی برای این مطلب است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول