اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در کلات:

بدخواهان از پیشرفت ملت ایران ناراحت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: بدخواهان امروز از پیشرفت ملت ایران ناراحت هستند.

بدخواهان از پیشرفت ملت ایران ناراحت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم شهرستان کلات که در ادامه چهارمین دوره سفر استانی خود به خراسان‌رضوی حاضر شده بود با بیان اینکه مردم شهرستان کلات هزاران سال است که پای ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده است، اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم از اینکه در جمع مردم با فرهنگ و شریف شهرستان کلات حاضر شدم، مردمی که نماد همه مهربانی و مهمان‌نوازی و نجابت ملت عزیز ایران هستند.

وی افزود: مردم کلات در طول تاریخ افتخارآفرینی‌های بسیاری داشتند، سلام و درود بر مردم سلحشور و ولایت‌مدار کلات و سلام و درود بر کارمندان و کارگران و دختران و پسران این شهرستان.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه خدای متعال راه هدایت را به انسان‌ها نشان داده است، خاطرنشان کرد: در این راه سختی‌ها، مشکلات، موانع و وسوسه‌های بسیاری وجود دارد و جلوه‌هایی که ذهن انسان‌ها دل آنها و اراده آنها را به نقطه‌ای غیر از سعادت و هدایت معطوف می‌کند بسیار وجود دارد.

وی افزود: همه زینت‌های عالم نعمت‌های خداست.

رئیس جمهور ادامه داد: برخی اوقات نفس اماره و وسوسه‌های شیاطین باعث می‌شود که کسانی نسبت به نعمت‌ها به جای دیگری نگاه کرده و به جای اینکه اراده خود را مستحکم کنند و به مهربانی‌ها و از خودگذشتگی‌ها فکر کنند به خودبرتربینی‌ها و خودخواهی‌ها دچار شده و این همان نقطه مقابل هدایت الهی است.

رئیس جمهور اسلامی ایران با بیان اینکه درس رسیدن به قله کمال استقامت در این مسیر است، گفت: اما در این راه شاهد مانع‌تراشی‌های شیاطین و جن و انس هستیم که نمی‌خواهند انسان‌ها به قله کمال و سعادت برسند و پیشرفت کنند و در رفاه، ‌آبادانی، سلامت و امنیت زندگی کنند.

وی با بیان مطلب فوق‌ تأکید کرد: با ایجاد اختلاف و درگیری مانع رسیدن ملت‌ها به اهداف و آرمان‌های خود می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که ایستادگی در برابر خودبرتربینی‌ها رمز موفقیت و سعادت است، افزود: تمام مشکلات جامعه بشری در طول تاریخ را نگاه کنید که به دلیل عدم مقاومت در برابر وسوسه‌ها، خودبینی‌هاست که در برابر این عوامل تسلیم نمی‌شوند و این ریشه تمام مشکلات جامعه بشری در طول تاریخ است.

احمدی‌نژاد ادامه داد: به خاطر خودبینی‌ها، جنگ، کشتار و جنایت به پا می‌کنند و ثروت ملت‌ها را غارت می‌کنند و یا در برابر پیشرفت ملت‌ها مانع ایجاد کرده و اینها نیز ناشی از وسوسه‌ها و خودخواهی‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران هیچ‌ گاه از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند، اظهار داشت: ملت ایران تصمیم گرفته قله‌های پیشرفت را فتح و به سعادت برسد اما می‌بینیم که عده‌ای در عالم پیدا می‌شوند و از علم و پیشرفت ایران ناراحت هستند و می‌پندارند که با توطئه و توهین‌ها، بی‌ادبی‌ها و فشارها می‌توانند از پیشرفت ملت جلوگیری کنند اما باید بدانند که ملت ایران اهل ایستادگی و مقاومت در برابر همه وسوسه‌ها و توطئه‌ها بوده و هیچ‌ گاه عقب‌نشینی نمی‌‌کند و این مردم با مقاومت خود دشمن را به جهنم می‌فرستند.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه امروز بدخواهان از پیشرفت کشور ناراحت هستند، اظهار کرد: سر و صدا می‌کنند، فریب‌کاری می‌کنند و نسبت به ملت ایران حرف‌های زشت بر زبان جاری می‌کنند و خیال می‌کنند که این تازه به دوران رسیده‌ها با هر گرد و خاکی می‌توانند مانع  از پیشرفت کشور شوند در حالی که باید بدانند برای ملت ایران هیچ گاه عقب‌نشینی و تسلیم معنایی ندارد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول