اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

ملت ایران حساب نظام را از مشکلات جدا کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تحریم‎هایی که دشمن علیه کشورمان به وجود آورد، اما ملت ایران حساب نظام را از مشکلات جدا کرده و این مهم را در راهپیمایی‎ها و انتخابات نشان داد.

ملت ایران حساب نظام را از مشکلات جدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری شامگاه جمعه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: ملت ایران، این انقلاب را همانند فرزندانش دوست دارد و اگر گاهی از مشکلات خسته می‎شوند آن را به حساب نظام و انقلاب نمی‎گذارند.

وی بیان داشت: مسئولیت مسئولان سه قوه بعد از هر مناسبت که حضور پرشور مردم را در پی دارد بیشتر و سنگین‎تر می‎کند که در حل مشکلات تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از چند ماه به انتخابات مجلس نهم، تبلیغات سنگینی از طرف دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات شدت گرفت و نگرانی این جریان بیشتر به خاطر جریان بیداری در جهان اسلام بود.

طاهری تصریح کرد: همه می‎دانیم در جهان اسلام، نظام اسلامی به عنوان الگوی مسلمانان شناخته شده و دلیل دشمنی بی‎سابقه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست به این نظام نیز کاملا مشخص بود چرا که نظام اسلامی توانسته دنیای استکبار را در نزد مردم بی‎آبرو کند.

این مسئول افزود: دشمنان در حقیقت می‎خواستند با کمرنگ برگزار شدن انتخابات به نتایجی برسند و یکی از آن نتایج این بود که الگودهی انقلاب اسلامی برای کشورهای مسلمان متوقف شود.

وی خاطر نشان کرد: همان طوری که دیدیم بعد از بیداری اسلامی انتخابات در کشورهای اسلامی همچون تونس و مصر توانست رایحه خوشبوی اسلام‌گرایی را در کشورشان حاکم کند و این موضوع نشان داد که اسلام‌گرایان با بیشترین آرا مورد اقبال مردم هستند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تبلیغات سنگینی بر علیه انتخابات ایران از طریق 110 شبکه ماهواره‎ای فارسی زبان شبانه‌روز تبلیغ تحریم انتخابات را می‎کردند تا مردم در پای صندوق‎های رأی نیایند، اما در آستانه انتخابات رهبر معظم انقلاب وعده داد که ملت ایران سیلی سختی به دشمنان خواهد زد که این اتفاق هم افتاد و سابقه زرین دیگری در کارنامه ملت ایران درخشید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول