اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بافت:

ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بافت گفت: ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه است.

ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام محسن سنجری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت اظهار داشت: انسان باید در همه‌‌ حالات خداوند را در نظر داشته باشد و‌ بداند که آیا کارهای وی مورد رضای خداوند متعال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ‌تقوا بهترین توشه است، بیان داشت: نبی اکرم (ص) می‌فرمایند "انسان باید حسابرسی داشته باشد و خودش را حسابرسی کند".

سنجری عنوان کرد: امام کاظم (ع) نیز در این ارتباط می‌فرمایند "از دین ما نیست کسی که حساب اعمال خویش را نداشته باشد و اگر کسی در حسابرسی اعمال خود کارهای ثوابش از کار‌های گناهش بیشتر بود، باید دست بر بالا برد و خداوند منان را شکر گوید و اگر کارهای گناهش بیشتر بود باید از خداوند طلب بخشش کند".

وی گفت: خداوند قرآن را با "رحمت" آغاز می‌کند و با "ناس" به پایان می‌رساند، خداوند بسیار مهربان است، لذا به رحمت خداوند امید داشته باشید.

سنجری تصریح کرد: برخی از بزرگان دین ما گفته‌اند که حضرت فاطمه (س) اگر مرد بودند در زمره‌‌ پیامبران قرار می‌گرفتند، بر شیعیان است که در روز تولد ایشان لباس‌های زیبا بپوشند و اگر فرزند دختری در این روز عزیز به دنیا آمد، مستحب است نام وی را فاطمه بگذارند.

وی به انتخابات پر‌شور دور دوم مجلس شورای اسلامی در برخی از شهرها اشاره کرد و افزود: ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و هست.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول