اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس:

ساکتین فتنه نباید در صدر امور قرار گیرند / جامعه نیازمند وحدت است

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: رئیس مجلس نباید از ساکتین فتنه باشد، چرا که ساکتین فتنه نمی‌توانند در راس مجلس قرار گیرند.

ساکتین فتنه نباید در صدر امور قرار گیرند / جامعه نیازمند وحدت است

علی اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انتخاب رئیس مجلس از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که باید برای انتخاب رئیس مجلس دقت لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید در خط امام و رهبری حرکت کند، افزود: توجه به فرامین مقام معظم رهبری از سوی رئیس مجلس ضروری است.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس مجلس باید برای حفظ منافع ملی تلاش‌های لازم را انجام داده و زمینه اتحاد بین نمایندگان را بیشتر فراهم کند.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید توانایی ایجاد تعامل با دولت را داشته باشد، خاطرنشان کرد:‌ رئیس مجلس باید از ایجاد تنش بین مجلس و دولت دوری کرده و به تعامل بین قوای سه‌گانه کمک کند.

اسماعیلی یادآور شد: در حال حاضر کشور نیازمند آرامش بوده و باید مجلس دولت برای ایجاد آرامش در جامعه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول