اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در خوشاب:

اگر مجلسی‌ها بودجه را تصویب کنند مخلص کارگران هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور کشورمان گفت: اگر مجلسی‌ها بودجه ما را تصویب کنند مخلص کارگران هم هستیم و به مشکلات رسیدگی می‌کنیم.

اگر مجلسی‌ها بودجه را تصویب کنند مخلص کارگران هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد در ادامه چهارمین روز از یکصدمین سفر استانی خود به استان خراسان‌رضوی که در اجتماع مردم شهرستان خوشاب حاضر شده بود، اظهار داشت: خدای بزرگ را سپاسگزارم که توفیق دیدن چهره نورانی مردمان با اندیشه‌های بلند و قلب‌های پاک شهرستان خوشاب را پیدا کردم، سلام و درود بر مردم با فرهنگ و حافظ آرمان‌ها و با ایمان شهرستان خوشاب و فرزندان پاک و صالح این شهرستان که همواره در طی این سی و سه سال بر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب همانند کوهی ایستاده‌اند.

وی افزود: خدای متعال انسان را خلق کرد تا او را به سعادت برساند، سعادت دنیا و سعادت ابدی جای حقیقی انسان را خداوند را بهشت جاودان قرار داده و رضوان الهی است و برای این منظور به انسان‌ها عقل، پیامبران و دین را به عنوان حجت‌، راهنما و نشانه قرار داده است تا با استفاده از آنها در مسیر سعادت و رسیدن به قله‌های کمال قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل نسل انسان، شیطان تلاش دارد تا انسان را از رسیدن به جایگاه والای خود بازدارد اما خدای متعال انواع توانایی‌ها را در اختیار انسان‌ها قرار داده تا با استفاده از آنها بتواند به قله‌های کمال دست پیدا کند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه برای رسیدن به قله‌های کمال در درجه اول باید قلب و اندیشه انسان پاک باشد و خود را از وسوسه‌ها و خودخواهی‌ها پاک کند، خاطرنشان کرد: اگر عقل انسان پاک شود دست او نیز پاک شده و با قلبی پاک، نور الهی را بیش‌تر جذب می‌کند و انسان با سرعت بیش‌تری در رسیدن به سعادت می‌تواند حرکت کند.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: در طول تاریخ در هر جایی از بشریت اگر شاهد ظلم، کشتار، تبعیض و خیانت بودیم از سوی کسانی بوده که دل‌های خود را پاک نکردند و اجازه ندادند رحمت الهی به قلب آنها بتابد و در مقابل هر جا اتفاق زیبا و حادثه‌ای انسان‌ساز و افتخارآفرین را شاهد بودیم از سوی انسان‌های پاک و تزکیه شده بوده است.

وی ادامه داد: امروز وضع دنیا را ببینید که در همه جا کشتار و خیانت و فریب و دروغ‌گویی است، کشورها را، با دروغ و زور سرنیزه اشغال می‌کنند و ثروت ملت‌ها را چپاول می‌کنند اینها همان کسانی هستند که قلب‌های ناپاک دارند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: چهره رئیس جمهور قبلی آمریکا را در ذهن خود مجسم کنید که برای نجات اقتصاد ناعادلانه آمریکا که در دست یک مشت سرمایه‌دار خبیث و بی‌فرهنگ بود، خون مردم را در شیشه کرده و بحران درست کرد و به جای اینکه در مسیر عدالت حرکت کند حق مردمش را از حلقوم مسلمانان در آورد.

رئیس قوه مجریه ادامه داد: آنان هم‌چنین برای پرده‌گذاری بر کارهای زشت خود و همه دوستان خود و بر بحران‌های نظامی حمله نظامی به منطقه ما را طراحی کردند و ساختمانی را تخریب کردند و برای ملت‌های منطقه نیز لشکرکشی کردند اما امروز شاهدیم که مردم آمریکا در خانه خود نیز امنیت نداشته و در سرزمین خود حاکمیت ندارند و شخصیت یک ملت را له کردند و این ناشی از خودخواهی‌ها و تزکیه نشدن قلب‌های ناپاک آنهاست.

وی تأکید کرد: خدا را شاکریم که ملت ایران اهل تزکیه و ایمان هستند و همواره از دین، وطن و ارزش‌ها و آرمان‌های خود نگه‌داری کردند و اگر این مستکبرین عالم قصد داشته باشند به سعادت برسند باید این مسیر را انتخاب کنند و ما می‌دانیم و بنده عرض می‌کنم که ریشه تمام فقر‌ها و عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات جامعه بشری همین مستکبرین هستند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول