اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب اصولگرای مجلس نهم:

انتخاب ریاست مجلس سوژه‌ اختلاف‌افکنی رسانه‌های دشمن نشود

خبرگزاری فارس: منتخب اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه بهتر است اجازه دهیم فراکسیون فراگیر اصولگرایان رئیس مجلس آینده را تعیین کند، گفت: انتخاب ریاست مجلس سوژه‌ اختلاف‌افکنی رسانه‌های دشمن نشود.

انتخاب ریاست مجلس سوژه‌ اختلاف‌افکنی رسانه‌های دشمن نشود

سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نباید موضوع ریاست مجلس را آن قدر بزرگ کنیم که دشمنان به فکر سوژه‌یابی از آن در محافل خبری خود شوند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن برای هر فعل و گفتار ما برنامه‌ریزی تخریبی خواهد داشت، عنوان کرد: از این رو باید به گونه‌ای احتیاط کنیم تا دشمن نتواند سوژه‌یابی کرده و دستاوردهای ما را تخطئه کند.

منتخب اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه گفت: حضور بالای مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دستاورد بالایی برای نظام جمهوری اسلامی بود که همه وظیفه داریم این حماسه عظیم مردمی را حفظ کنیم.

بزرگواری به وظایف اصلی مجلس اشاره کرد و گفت: مجلسی موفق است که در راه نظارت بر امور محوله کوتاهی نکرده و اجازه ندهد منفعت‌طلبان از غفلت مجلس برای رسیدن به اهداف خود سوءاستفاده کند.

این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم شورای اسلامی عنوان کرد: انتخاب رئیس مجلس هر چند دارای اهمیت است ولی نباید به گونه‌ای حرکت کنیم که از آن بوی اختلاف و دودستگی و سیاسی‌کاری استشمام شود.

بزرگواری تصریح کرد: اصولگرایان باید همواره به اصول خود در بخش‌های مختلف پایبند باشند و منافع نظام و انقلاب را مد نظر قرار دهند و اگر تاکنون موفقیتی حاصل شده به همین دلیل بوده است.

وی به لزوم شکل‌گیری فراکسیون فراگیر اصولگرایان در مجلس اشاره کرد و بیان داشت: جریان اصولگرایی در تاریخ انقلاب همواره بر مبنای تشکیلات حرکت کرده و اکنون نیز وظیفه داریم در همین چارچوب و استفاده هر چه بیشتر و بهتر از خرد جمعی به راه خود که همان دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و رهبری است با صلابت ادامه دهیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول