اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب گچساران و باشت در مجلس نهم:

رئیس مجلس نهم باید صبور، متخصص و نجیب باشد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی به ویژگی‌های رئیس آینده مجلس برای پیشبرد اهداف کشور و نظام و مردم اشاره کرد و گفت: رئیس مجلس نهم باید صبور، متخصص و نجیب باشد.

رئیس مجلس نهم باید صبور، متخصص و نجیب باشد

غلامرضا تاجگردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به ویژگی‌هایی که رئیس مجلس باید داشته باشد، اظهار کرد: به نظر من مهم‌ترین مشخصات فردی که می‌خواهد این بار سنگین را به دوش بکشد تخصص، صبوری و نجابت است.

تاجگردون ادامه داد: از نگاه ما رئیس این قوه باید بتواند مجلس را از تنش به خصوص در موضوعات فی ‌مابین قوا دور کند.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس نهم شورای اسلامی بیان داشت: در گذشته دوره‌هایی از مجلس را داشته‌ایم و تجربه کرده‌ایم که در آن به جریان مقابل احترام می‌گذاشتند و با دید وسیع‌تری تنها به امور کلان مملکت می‌اندیشیدند.

 

* مجلس پنجم الگویی برای تعامل، احترام متقابل و سعه‌صدر است

وی از مجلس پنجم شورای اسلامی به عنوان نمونه‌ای کامل برای این نوع از تعامل و احترام به جریان مقابل نام برد و بیان داشت: در آن دوره از مجلس هر چند که دو دیدگاه کاملا متضاد و صد درصد متفاوت از نظر گرایش‌های سیاسی در دولت و مجلس وجود داشت ولی با این حال به دلیل همان احترام متقابل و در نظر گرفتن مصالح نظام و مردم و کشور کارها به خوبی پیش می‌رفت.

تاجگردون ادامه داد: در آن دوره از مجلس قوانین خوبی تصویب شد و سعه‌صدر خوبی برای اداره بهتر مملکت در نزد همه وجود داشت.

 

* تنگ نظری به مفهوم تحریم خودمان است

این منتخب مردم در مجلس نهم با تاکید بر اینکه اکنون در شرایط فعلی و با در نظر گرفتن جمیع جهات به مجلسی آن‌چنانی نیاز داریم، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم‌های کنونی و مشکلات اقتصادی و اجتماعی که وجود دارد اگر بخواهیم تنگ نظری کنیم عملا خودمان را تحریم کرده‌ایم.

تاجگردون به فشارهای فزاینده دشمن اشاره کرد و بیان داشت: اکنون که دشمنان ما این گونه فشار می‌آورند باید به فکر منافع و مصالح نظام باشیم و با دست خود بر خودمان فشار وارد نکنیم.

 

* رگه‌هایی از افراطی‌گری مجلس هشتم در مجلس نهم نیز وجود دارد

وی به برخی افراطی‌گری‌ها در مجلس هشتم اشاره کرد و گفت: در بدنه مجلس هشتم دو جریان افراطی وجود داشت و لج و لج‌بازی‌ها نیز به دلیل وجود همین افراطی‌گری بود.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس نهم تصریح کرد: هنوز هم رگه‌هایی از همین افراطی‌گری دیده می‌شود که به مجلس نهم نیز سرایت کرده است که اگر در مجلس آتی نیز تداوم پیدا کند منجر به بروز اختلافات بیشتر و تشدید آن خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول