اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد:

نمایندگان مردم در مجلس برای رشد آموزش عالی اقدام کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد خرم‌آباد گفت: توقع دانشگاهیان به ویژه قشر دانشجو از نمایندگان منتخب این استان در مجلس، برداشتن گام‌های موثر در جهت رشد آموزش عالی لرستان است.

نمایندگان مردم در مجلس برای رشد آموزش عالی اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام عبدالرضا جمالزاده ظهر امروز در مراسم سومین دوره تجلیل از فارغ‌التحصیلان ممتاز و نخستین جشنواره قدردانی از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر با بیان اینکه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی بر کسی پوشیده نیست، گفت: آثار خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های مختلف روشن است و گوشه‌ای از این آثار، دانشجویانی هستند که در قسمت‌های مختلف آموزشی و پژوهشی جذب شده‌اند و در سطوح مختلف مدیریتی مشغول به خدمت هستند.

وی در بخشی از سخنان خود، توقع دانشگاهیان به ویژه قشر عظیم دانشجو را از نمایندگان منتخب مردم برداشتن گام‌های موثر در جهت رشد آموزش عالی استان لرستان دانست.

در ادامه نماینده منتخب مردم شهرستان کوهدشت در مجلس نهم شورای اسلامی، اساسی‌ترین شاخصه توسعه هر جامعه را توسعه منابع انسانی عنوان کرد و گفت: جامعه‌ای توسعه پیدا می‌کند که از نیروی انسانی با کیفیت برخوردار باشد.

اللهیار ملکشاهی با اشاره به اینکه مرکز رشد و توسعه انسان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی است، یادآور شد: انسان‌های دانشمند می‌توانند موجب رشد جامعه شوند.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از منابع انسانی باکیفیت بتوانیم با اصلاح روش‌ها در استان جهشی خوب ایجاد کنیم.

ملکشاهی با بیان اینکه باید به سمت استفاده از نظرات و دیدگاهای کارشناسان برویم، اظهار داشت: کارشناسان ما دانشگاهیان هستند، که باید از آنها استفاده و زمینه کار و استفاده از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را فراهم کنیم.

در ادامه از 80 نفر از فارغ‌التحصیلان ممتاز و 62 نفر از دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 91-90 و هم‌چنین مسئولان حوزه معاونت دانشجویی و کارکنان خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد به مناسبت هفته خوابگاه‌ها با اهدای جوایزی قدردانی شد.

گفتنی است این مراسم به همت معاونت دانشجویی و با همکاری روابط عمومی واحد خرم‌آباد و با حضور مسئولان استان، اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد در سالن ورزشی شهدای دانشجوی این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول