اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صائین‌قلعه تاکید کرد

لزوم تلاش بیشتر دانش‌‌آموزان در تحصیل علوم

خبرگزاری فارس: امام جمعه صائین‌قلعه بر لزوم تلاش هر چه بیشتر دانش‌‌آموزان در راستای تحصیل علوم تاکید کرد.

لزوم تلاش بیشتر دانش‌‌آموزان در تحصیل علوم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام علی طالبی‌لو پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان بهره‌گیری از اندیشه‌های ناب استاد شهید مرتضی مطهری در زندگی انسان‌ها به‌ویژه معلمان را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: معلمان باید با الگوگیری از این بزرگوار زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر کشور در تمام زمینه‌ها باشند.

وی با تأکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر دانش‌‌آموزان در راستای تحصیل علوم ابراز داشت: دانش‌آموزان باید در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

امام جمعه صائین‌قلعه با بیان اینکه گاهی اوقات الگوگیری یک دانش‌آموز از رفتار و کردار معلمش او را به درجات بسیار بالای کمال و انسانیت می‌کشاند، خاطرنشان کرد: این امر رسالت معلم را به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه بسیار سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان از هر فرصتی در راستای تحقق اهداف شوم خود بهره می‌گیرند.

حجت‌الاسلام طالبی‌لو وحدت و همبستگی ملی را مهم‌ترین سپر در برابر توطئه‌های دشمنان عنوان و تصریح کرد: تمامی آحاد جامعه باید با وحدت و همبستگی و با حراست از آرمان‌های امام و شهدا، نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با بیان اینکه معلم در سازندگی انسان نقش مهمی دارد، عنوان داشت: چرا که معلم نخست خود را می‌سازد و پس از آن در راستای سازندگی جامعه گام برمی‌دارد.

امام جمعه صائین‌قلعه تصریح کرد: شخصیت دانش‌آموز براساس شخصیت معلم شکل می‌گیرد و معلم شخصیت‌ساز است چراکه معلم بر فکر و ذهن دانش‌آموز اثر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نهادهای اجتماعی در کشور است و تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند، گفت: ما هرچه داریم به برکت معلمان است و همین روشنگری و هدایت معلم است که همگان باید قدردان آن باشند.

حجت‌الاسلام طالبی‌لو با توجه به نقش بی‏‌بدیل تعلیم و تربیت، عنصر معلم را در جامعه عنصری محوری و اساسی در نظام آموزش و پرورش دانست.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول