اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

دانش‌آموزان عشایر بجنورد با تکنولوژی دیجیتال آشنا شدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان عشایر بجنورد با تکنولوژی سامانه دیجیتال در داخل سیاه چادرهای عشایر آشنا شدند.

دانش‌آموزان عشایر بجنورد با تکنولوژی دیجیتال آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌های دیجیتال، این برنامه که با استقبال دانش‌آموزان عشایر همراه بود، در قالب کارگاه‌های آموزشی و در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.

آشنایی عشایر این شهرستان با تکنولوژی رسانه‌های دیجیتال با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج استفاده صحیح از رسانه‌های دیجیتال اعلام شده است.

همچنین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی به همراه معلم خود از دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی در بجنورد بازدید و با فناوری‌های دیجیتال و رایانه آشنا شدند.

بر اساس برنامه نمایشگاه‌ها، در حاشیه دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای اقشار مختلف به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها شامل اینترنت، پدیده‌ای که از نو باید شناخت، آشنایی با فضای مجازی رسانه‌های دیجیتال و مبانی روابط عمومی الکترونیک است.

تولید محتوا در روابط عمومی الکترونیک و آشنایی با شهر دیجیتال، وبلاگ‌نویسی، آشنایی با تکنیک‌های جستجوی پیشرفته در اینترنت و خبرنویسی در اینترنت از دیگر نشست‌های جنبی این نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود.

شرکت در این دوره‌های آموزشی برای کارشناسان رایگان بوده و به شرکت‌کنندگان در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی گواهی پایان‌دوره اعطا خواهد شد.

دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال خراسان‌شمالی از 25 تا 29 اردیبهشت جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان از ساعت 9 تا 12:30 و 17 تا 21 برای بازدید عموم دایر است.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول