اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر:

دانش‌آموزان نرماشیر استخر شنا ندارند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش نرماشیر گفت: یکی از مشکلات و کمبودهای مدارس این شهرستان، نبود استخر شناست و دانش‌آموزان برای اجرای طرح آموزش شنا باید به شهرستان هم‌جوار اعزام شوند.

دانش‌آموزان نرماشیر استخر شنا ندارند

عباس حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر با اشاره به مشکلات و کمبود‌های آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: یکی از مشکلات و کمبودهای مدارس شهرستان، نبود استخر شناست و دانش‌آموزان برای اجرای طرح آموزش شنا باید به شهرستان هم‌جوار اعزام شوند.

وی افزود: همچنین نبود فضای ورزشی مناسب و وضعیت اقلیمی این شهرستان که زمستانی سرد و خشک و تابستانی گرم و سوزان دارد، مانع از رسیدن به اهداف مورد نظر در ورزش شده است.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر خاطر نشان کرد: در سال جاری در شهرستان نرماشیر تعدادی آموزشگاه جدید در حال احداث است و مسئولان نوسازی و تجهیزات مدارس با توجه به جدیدالتأسیس بودن شهرستان نرماشیر و عقب‌افتادگی‌های سال‌های گذشته در جهاد مدرسه‌سازی، نگاه ویژه‌ای به این شهرستان دارند.

حدادیان گفت: همچنین با وجود مشکلات و معضلات فضاهای آموزشی دانش‌آموزان این شهرستان مقام‌های استانی و کشوری کسب کرده‌اند که نشان از استعداد ذاتی دانش‌آموزان این شهرستان دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول