اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

اختصاص 30 میلیون تومان برای اجرای سنجش دانش‌آموزان اول ابتدایی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: 30 میلیون تومان برای اجرای طرح سنجش دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی مدارس استان بوشهر در سال تحصیلی آینده اختصاص داده می‌شود.

اختصاص 30 میلیون تومان برای اجرای سنجش دانش‌آموزان اول ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به هفته گرامیداشت معلم اظهار داشت: از همت و زحمت همه کسانی که برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این هفته تلاش کردند قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: امیدواریم هفته معلم با تکریم مقام و جایگاه معلم تعالی‌یافت باشد و در طول سال تحصیلی جاری از برکات این تکریم بهره‌مند شویم.

جهانبخش با تاکید بر دقت در تربیت دانش‌آموزان یادآور شد: اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان با حساسیت، دقت و نظارت بیشتری به تربیت فرزندان خود همت کنند.

استاندار بوشهر گفت: استقرار طلاب در مدارس شبانه‌روزی طرح بسیار خوبی است و در تعالی و رشد معنوی و اعتقادات دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: ظرف هفته آینده نشست مشترک فرمانداران و بخشداران با هدف تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شود.

جهانبخش با اشاره به طرح چگونگی کیفیت‌بخشی مدارس شبانه‌روزی استان ادامه داد: در نشست با مدیران مدارس شبانه‌روزی استان تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: رسالت شورای آموزش و پرورش به عنوان شورایی که هدایت‌گر و استراتژیک است و بعد از شورای تامین استان بالاترین اهمیت و جایگاه را دارد، رسالتی سنگین و خطیر است.

جهانبخش افزود: در این شورا برای انسان‌هایی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری می‌شود که هدایت جامعه و آینده را بر عهده دارند.

استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به رسالت انسان‌سازی مدارس و دانشگاه‌ها امید است این رسالت به بهترین شکل در شورای آموزش و پرورش شکل بگیرد.

وی از تلاش‌ها و زحمات صدا و سیمای مرکز بوشهر به ویژه معاونت صدا برای اجرای برنامه‌های ویژه هفته معلم در استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول