اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته میراث فرهنگی صورت می‌گیرد

آموزش رایگان دانش‌آموزان کرمانی در موزه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان کرمان از آغاز آموزش رایگان دانش‌آموزان کرمانی در موزه‌های استان خبر داد.

آموزش رایگان دانش‌آموزان کرمانی در موزه‌ها

‌محسن موحدی‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از روز دوم هفته میراث فرهنگی، کلاس درس تاریخ و علوم برخی مدرسه‌های شهرستان کرمان در محل موزه‌ها و بناهای تاریخی کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه امروز با حضور دو گروه از دانش‌آموزان کرمانی در موزه مردم‌شناسی، موزه‌ سکه، موزه سنگ و آتشکده زرتشتی آغاز شد.

موحدی عنوان کرد: پس از اطلاع‌رسانی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برخی مدرسه‌ها برای شرکت در این برنامه اعلام آمادگی کردند و تا پایان هفته میراث فرهنگی هر روز دو گروه در موزه‌ها آموزش می‌بینند. 

وی با اشاره به اینکه آموزش در این کلاس‌ها را معلمان همان مدرسه‌ها به عهده دارند، تصریح کرد: این اقدام با هدف آموزش عینی و آشنا کردن دانش‌آموزان با موزه‌ها و بناهای تاریخی و همچنین فرهنگ‌سازی برای ارتباط بیشتر با موزه‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول