اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

دانش‌آموزان شادگانی در کانکس تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حال حاضر دانش‌آموزان شادگانی در کانکس به تحصیل می‌پردازند.

دانش‌آموزان شادگانی در کانکس تحصیل می‌کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: متاسفانه وضعیت فضاهای آموزشی در سطح شهرستان شادگان نامناسب است.
وی خاطرنشان کرد: باوجود جمع‌آوری مدارس کپری، در حال حاضر دانش‌آموزان محروم شادگانی در کانکس به تحصیل می‌پردازند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: امکانات و فضاهای آموزشی در سطح شهرستان شادگان بسیار اسفناک و نیازمند توجه مسئولان کشوری و استانی است.
وی ادامه داد: مدارس موجود در این شهرستان متاسفانه قدمت زیادی دارند و از نظر ایمنی و مقاومت در وضعیت نامناسبی به سر می‌برند.
ناصری‌نژاد تصریح کرد: فضای آموزشی استاندارد یکی از مهم‌ترین خواسته‌های دانش‌آموزان شادگانی است که امیدواریم مسئولان نسبت به این موضوع مهم اهتمام بیشتری بورزند.
وی در ادامه گفت: در سفر سوم هیئت دولت به استان خوزستان مجوز استخدام 441 نیروی انسانی بومی در آموزش و پرورش شادگان صادر شد.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با صدور این مجوز تلاش‌های متعددی به‌منظور اجرایی شدن آن صورت گرفت اما متاسفانه به‌دلیل عدم وجود زمینه جذب و صدور مجوز نتوانستیم این مصوبه را اجرایی کنیم.
وی اظهار داشت: در حال حاضر بعد از پیگیری مستمر از طریق معاون توسعه و نیروی انسانی رئیس جمهور نامه‌ای از سوی این معاونت به وزیر آموزش وپرورش ارسال شده و همچنان منتظر پاسخ وزیر هستیم.
ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه در آموزش و پرورش شادگان با مشکل کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به‌دلیل نداشتن مجوز استخدام اجازه استفاده از نیروی فارغ‌التحصیل بومی را نیز نداریم.
وی افزود: وضعیت آموزش و پرورش شادگان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و ارائه راه‌کار برای رفع مشکلات موجود است که امیدواریم وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی در این زمینه همکاری داشته باشند.
نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درصورت اجرایی شدن مصوبه استخدام نیروی انسانی بخش عمده‌ای از مشکلات آموزشی این شهرستان مرتفع می‌شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مسئولان نسبت به آموزش و پرورش دانش‌آموزان مناطق محروم اهتمام ویژه‌ای بورزند و از هدررفت این سرمایه‌های انسانی جلوگیری کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول