اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره:

فضای مناسب برای امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان ایجاد شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: مدیران مدارس باید نسبت در مواردی همچون طراحی سؤالات و نیز ایجاد آرامش دانش‌آموزان دقت و تلاش کافی داشته باشند.

فضای مناسب برای امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به آغاز امتحانات پایان ترم مدارس خاطرنشان کرد: ‌مدیران مدارس باید نسبت در مواردی همچون طراحی سؤالات و نیز ایجاد آرامش دانش‌آموزان دقت و تلاش کافی داشته باشند.

وی افزود: در سال جاری امتحان‌های مقطع متوسطه و پیش‌دانشگاهی به صورت همزمان برگزار می‌شود که این امر مشکلاتی را به دلیل کمبود فضا و نیز کمبود تک‌صندلی ایجاد کرده است.

وی به مصوبه‌های جلسه گذشته شورای آموزش و پرورش خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش 11 مصوبه داشتیم که همه آنها عملیاتی شده و یا در حال عملیاتی‌شدن هستند.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و همکاری مسئولان در اجرای برنامه‌های هفته معلم گفت: در نخستین روز از هفته معلم مسئولان شهرستان برای سپاس از معلمان در مدارس حضور پیدا کردند.

وی افزود: صدور بیانیه و لوح تبریک به مدارس و بازنشستگان به مناسبت هفته معلم، ارسال پیامک تبریک هفته معلم، برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان، اندازه‌گیری بی‌ام‌ای و فشار خون رایگان برای همه فرهنگیان از برنامه‌های اجرا شده در هفته معلم است.

بختیاری تصریح کرد: فراخوان مقاله در زمینه تحول بنیادی، مراسم تجلیل از نمایندگان اولیای مدارس، نشست فرهنگیان بسیجی با فرماندار، حضور فرهنگیان در مزار شهدا و تجدید میثاق با ایشان از دیگر برنامه‌های اجرا شده هفته معلم شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیدار فرهنگیان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هفته معلم اضافه کرد: برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی فرهنگیان و فرماندهان واحد و مدیران حلقه صالحین، برگزاری مسابقه قرآن و عترت مرحله استانی برای فرهنگیان و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در هفته معلم است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت مقام معلم در فرهنگسرای امام خمینی(ره)، سخنرانی امام جمعه خرم‌دره در جمع فرهنگیان و نیز برگزاری جشنواره علمی پژوهشی استانی از دیگر برنامه‌های اجرا شده هفته معلم در شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های مختلف ورزشی بین فرهنگیان و دانش‌آموزان به مناسبت هفته معلم اضافه کرد: دیدار با پیشکسوتان فرهنگی خواهر شهرستان، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و نیز اعزام به اردوی زیارتی همکاران به قم و جمکران از دیگر برنامه‌های هفته معلم بود.

بختیاری افزود: صدور لوح تقدیر برای همه فرهنگیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقه پژوهشی در زمینه مقام علم و معلم از برنامه‌های این هفته محسوب می‌شد.

وی تصریح کرد: دیدار فرهنگیان با امام جمعه خرم‌دره، برپایی نمایشگاه کتب شهید مطهری در تمام مدارس و برگزاری همایش حکمت مطهر از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته معلم بود.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره با اشاره به برگزاری یک مسابقه پژوهشی در زمینه اهمیت علم از دیدگاه اسلام در بین معلمان این شهرستان خاطرنشان کرد: مقاله‌های رسیده در حال بررسی بوده و پس از بررسی از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول