اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تبلیغات اسلامی سمنان:

حضور دانش‏آموزان در تشکل‏های مذهبی پررنگ باشد

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: حضور دانش‏آموزان در تشکل‏های مذهبی باید پررنگ‏تر باشد.

حضور دانش‏آموزان در تشکل‏های مذهبی پررنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیرهوشنگ جراح پیش از ظهر امروز در جمع دانش‏آموزان سمنانی افزود: تشکیل تشکل‏های دانش‏آموزی، حضور و مشارکت آنان در برنامه‏ها و حمایت از برنامه‏های فرهنگی و مذهبی دانش‏آموزان باعث ترویج و گسترش ارزش‏های اهل‌بیت(ع) بین نوجوانان و جوانان می‏شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و استفاده از فضاهای مجازی می‏خواهد هویّت جوانان ما را با ترویج فرهنگ غرب از بین ببرد.

جراح اضافه کرد: عضویت و شرکت دانش‏آموزان در تشکل‏های مذهبی موجب حفظ ارزش‏های دینی می‏شود.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان افزود: البته تشکل‏های مذهبی دانش‏آموزی باید مورد حمایت جدی مسئولان ذی‏ربط قرار گیرند تا انگیزه آنان در ادامه فعالیت‏ها تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری فارس شاهرود، هم‌چنین همایش سلامت در بسیج دانش‏آموزی شاهرود برگزار شد.

در این همایش که بیش از 100 نفر از بسیجیان حضور داشتند، کارشناس مرکز بهداشت شاهرود در سخنانی گفت: باید توجه داشت که سلامت دو جنبه روحی و جسمی دارد و سلامت روح اهمیت بیش‌تری دارد، چرا که اگر روح بیمار شد، جسم نیز بیمار می‌شود، اما اگر روح سالم باشد باعث جلوگیری از بیماری جسم و یا ترمیم زود بیمار می‏شود.

زهرا حسینی افزود: جوانانی که در سن رشد هستند، باید به تغذیه خود اهمیت داده و با استفاده از مواد پروتئینی و ویتامینی به افزایش قدرت تدافعی خود کمک کنند تا در سنین میان‏سالی و پیری کم‌تر بیمار شوند.

کارشناس مرکز بهداشت شاهرود با اشاره به نقش ورزش و تحرک در سلامتی جسم و روح گفت: فعالیت‏های بدنی و ورزش روزانه به تقویت دستگاه دفاعی بدن و آمادگی قوای جسمی انسان کمک می‏کند و باید توجه داشت که از همین سنین نوجوانی باید به ورزش و تحرک بدنی اهمیت داده شود، چرا که بی‌تحرکی مسبب اکثر بیماری‏های انسان است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول