اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماه گذشته صورت گرفت

کشف 21 هزار قوطی مشروبات الکلی در زنجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در دو ماه گذشته 21 هزار قوطی مشروبات الکلی در استان زنجان کشف و ضبط شده است.

کشف 21 هزار قوطی مشروبات الکلی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی شرفی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان اظهار کرد: نیروی انتظامی از آغاز سال جاری اقدامات مختلفی را در زمینه پیاده‌سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه انجام داده است.

وی با اشاره به انجام طرح پاک‌سازی در 20 نقطه از استان افزود: در همین راستا 43 نفر زن و 20 نفر مرد در مسئله بدپوششی و بدحجابی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان اضافه کرد: این طرح نیز با حضور 25 واحد از نیروهای شهرستان زنجان صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی سفره‌خانه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند، افزود: همچنین در زمینه پاک‌سازی روستاها نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

شرفی همچنین با اشاره به کشف و ضبط مشروبات الکلی در استان زنجان اضافه کرد: در دو ماه سال جاری 21 هزار و 230 قوطی مشروبات الکلی در استان زنجان کشف شد.

وی با بیان اینکه این مقدار مشروبات الکلی از 32 دستگاه خودرو کشف و ضبط شده است، ادامه داد: این امر در نتیجه تلاش ماموران انتظامی در بحث جلوگیری از منکرات صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به کشف بیش از 8 هزار محصول غیرفرهنگی در دو ماه گذشته اضافه کرد: همچنین در مدت زمان مذکور هفت باند فساد و فحشا در استان متلاشی و 37 نفر از اعضای این باندها دستگیر شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 28 نفر از مزاحمان نوامیس مردم در استان افزود: از ابتدای سال‌ جاری تا کنون در زمینه جمع‌آوری و دستگیری اراذل نوظهور نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

شرفی در ادامه با اشاره به اینکه زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است، اضافه کرد: برای جلوگیری برخی ناهنجاری‌ها باید اقدامات لازم توسط دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول