اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

افزایش کشف مشروبات الکلی دست‌ساز در رشت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رشت از افزایش 777 درصدی کشف مشروبات الکلی دست‌ساز از ابتدای سال جاری تا کنون در این شهرستان خبر داد.

افزایش کشف مشروبات الکلی دست‌ساز در رشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین کارگرنیا عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) به فعالیت‌های پلیس در نوروز اشاره کرد و اظهار داشت: تمام امکانات پلیس برای فراهم کردن امنیت مسافران و شهروندان در ایام نوروز به‌کار گرفته شد.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 200 نفر مامور پلیس برای امنیت مردم در ایام نوروز در رشت به‌کار گرفته شدند، افزود: تعداد 12 ایستگاه پلیس در پارک‌های اسکان مسافران نوروزی و محل‌های آسیب‌پذیر در رشت مستقر شدند.

کارگرنیا، برپایی چادر در مناطقی که ایستگاه پلیس نداشتند را از جمله اقدام‌ها در ایام نوروز برشمرد و تصریح کرد: اقدام‌های امنیتی از طریق ایستگاه‌ها و چادرهای انتظامی در ایام نوروز انجام شد.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به افزایش گشت‌های خودرویی، موتوریی و پیاده در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش، شرور مناطق و سارقان سابقه‌دار با هماهنگی قضایی احضار شدند و از آنها تعهد گرفته شد.

وی ادامه داد: بروشورهای هشدارهای انتظامی و پلیسی با همکاری شهرداری‌ها در ایام نوروز به چاپ رسیده و در چادرهای انتظامی و حوزه‌های پاسگاه‌ها بین مردم توزیع شد.

کارگرنیا هماهنگی با سپاه برای پر کردن مکان‌هایی که دارای خلاء انتظامی بودند و افزایش گشت‌ها و ایست‌ و بازرسی‌ها را از دیگر اقدام‌های نیروی انتظامی در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: مجموعه اقدام‌های امنیتی موجب کاهش 37 درصدی وقوع سرقت‌ها در نوروز سال جاری شد.

فرمانده انتظامی گیلان کاهش سرقت‌ها را در بخش سرقت منزل، خودرو، داخل خودرو، موتورسیکلت و مغازه ذکر کرد و بیان داشت: امسال پلیس توفیق خوبی در کاهش سرقت‌ها داشت.

وی از افزایش 777 درصدی کشف مشروبات الکلی دست‌ساز از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به سال گذشته در رشت خبر داد و ابراز داشت: در بحث کشف مشروبات الکلی خارجی 141 درصد افزایش داریم.

کارگرنیا با اشاره به افزایش 20 درصدی دستگیری افراد شرب خمر، اذعان کرد: دستگیری مزاحمان به نوامیس مردم 165 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی رشت، توقیف خودروهای دارای آلودگی صوتی را با افزایش 95 درصدی عنوان کرد و افزود: در بحث کشف تجهیزات ماهواره‌ای 167 درصد افزایش داریم.

وی به نظرسنجی حوزه اجتماعی نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بازخورد انتظامی نظرسنجی‌ها در استان و رشت بسیار خوب است.

کارگرنیا برگزاری مرحله نخست انتخابات مجلس در رشت را خوب توصیف کرد و بیان داشت: در مرحله دوم نیز تلاش می‌شود انتخابات به‌خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول