اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال گذشته صورت گرفت

افزایش 76 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در خدابنده

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از افزایش 76 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

افزایش 76 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در خدابنده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام خلیلی ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: از غاز سال جاری تا کنون نیروی انتظامی این شهرستان اقدامات بسیاری را در راستای تامین امنیت شهروندان انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق در شهرستان خدابنده ترانزیتی است، افزود: یکی از علل اصلی این امر هم‌جواری شهرستان خدابنده با استان‌هایی همچون کردستان و همدان است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با درخواست ایجاد حریم امنیتی در این شهرستان به اندازه بضاعت اضافه کرد: میزان کشفیات مشروبات الکلی شهرستان خدابنده در مقایسه با سال گذشته 76 درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات نیروهای انتظامی این شهرستان تصریح کرد: میزان کشف و ضبط "رسیور" ماهواره در مقایسه با سال گذشته نیز 30 درصد افزایش یافته است.

خلیلی همچنین گفت: میزان کشف داروی خارجی نیز در شهرستان خدابنده یک هزار و 960 درصد افزایش یافته است.

وی خاطر نشان کرد: میزان کشف پوشاک و البسه نیز در مقایسه با سال‌ گذشته 72 درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده همچنین با اشاره به اینکه میزان کشفیات تلفن همراه در مقایسه با سال گذشته 83 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد: سایر اقلام کشف و ضبط شده در این شهرستان نیز در مقایسه با سال گذشته 167 درصد افزایش یافته است.

همچنین در ادامه این جلسه معاون فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان این شهرستان در زمینه جلوگیری از قاچاق کالا اقدامات چشمگیری صورت گرفته است، اضافه کرد: قاچاق کالا اقتصاد سیاه است.

سعید خلجی با اشاره به اینکه قاچاق کالا بخشی از اقتصاد کشور است، افزود: این امر با هدف سودآوری از سوی عوامل بازرگانی غیر قانونی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا در دو بخش صادرات و واردات کالاهای مختلف صورت می‌گیرد و افراد سود جو برای رسیدن به مقاصد اقتصادی خود اقدام به این کار می‌کنند.

معاون فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه بیشترین میزان قاچاق‌های صورت گرفته در خدابنده در بخش واردات بوده است، افزود: این بین نیز بیشترین نوع قاچاق در بخش مشروبات الکلی و پوشاک صورت گرفته است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول