اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملکان خبر داد

کشف 3 هزار بطری مشروبات الکلی‌ در ملکان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ‌ملکان از کشف 3 هزار و 242 بطری مشروبات الکلی و یک هزار و 165 عدد تجهیزات گیرنده ماهواره در یک هفته گذشته در این شهرستان کشف شد.

کشف 3 هزار بطری مشروبات الکلی‌ در ملکان
به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، مجید زیودار ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس شهرستان در هفته گذشته 46 فقره سرقت را کشف و 15 نفر سارق دستگیر کرد.
وی افزود: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت عملیات مذکور کشف کالاهای مسروقه و دستگیری سارقان و نیز انهدام کاروان‌های قاچاق کالا در چند عملیات مختلف توسط پلیس شهرستان انجام شد. 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملکان گفت: پلیس آگاهی شهرستان ملکان با هماهنگی سایر واحدهای اجرایی در عملیات مختلف موفق به کشف 46 فقره سرقت و دستگیری تعداد 15 نفر از سارقان شد. 
زیودار ادامه داد: همچنین در عملیات‌های دیگری ماموران انتظامی موفق به کشف کالاهای قاچاق از جمله پارچه، کفش، لامپ، لباس ‌و...به ارزش 150 میلیون تومان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملکان اظهار داشت: در مدت مذکور، تعداد 3 هزار و 422 بطری و شیشه انواع مشروبات الکلی و تعداد یک هزار و 165 عدد تجهیزات گیرنده ماهواره و تعداد 22 هزار و 100 عدد قرص‌های تقویت کننده جنسی نیز از قاچاقچیان کشف ضبط شد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول