اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان نیر

بیش از 1500 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیر از کشف و ضبط یک‌هزار و 566 بطری انواع مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

بیش از 1500 بطری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سید داود موسوی اظهار داشت: این محموله مشروبات الکلی از یک دستگاه خودرو نیسان که از شهرستان مهاباد به سمت مرکز استان بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در این خصوص تاکنون دو نفر دستگیر شده‌اند، یادآور شد: این محموله جزو سلسله محموله‌های قاچاق است که از این مسیر به استان وارد می‌شود.

فرمانده انتظامی نیر با اشاره به کشف حدود 500 دستگاه انواع تجهیزات گیرنده امواج ماهواره‌ای در ماه گذشته اضافه کرد: این میزان تجهیزات ماهواره‌ای در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه و طرح تشدید مبارزه با تجهیزات گیرنده امواج از ماهواره کشف و ضبط شد.

موسوی بیان داشت: شهرستان نیر به عنوان مسیر ترانزیتی و دروازه استان از سمت غرب بیش از سایر شهرستان‌ها در معرض قاچاق کالا قرار دارد و باید تدابیر جدی‌تری در این زمینه اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با تلاش ماموران ایستگاه بازرسی خلخال به اسالم قریب به 13 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران ایستگاه بازرسی مستقر در محور خلخال به اسالم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

بر این اساس، ماموران در بازرسی از وسایل یکی از مسافران خودرو مقادیری انواع مواد محترقه را کشف و یک نفر را در این ارتباط دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول