اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه امسال صورت گرفت

افزایش 23 درصدی کشف مشروبات الکلی در بهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بهار گفت: در 10 ماه امسال کشف انواع مشروبات الکلی در شهرستان نسبت به سال قبل 23 درصد افزایش داشته است.

افزایش 23 درصدی کشف مشروبات الکلی در بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی عصر امروز در گردهمایی رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی شهرستان بهار اظهار کرد: در طول دهه فجر که برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان و محافل عمومی برگزار می‌شود باید نیروهای انتظامی نظم و امنیت را در سطح شهرستان به ویژه محل برگزاری مراسم‌ها دایر کنند.

وی افزود: پلیس راهور نیز باید در روز برگزاری راهپیمایی 22 بهمن اقدامات لازم را برای برگزاری مطلوب این مراسم انجام دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ادامه داد: تمام پرسنل ناجا در این روز بزرگ همگام و همراه با مردم حضور خواهند داشت تا بار دیگر بر قدرت و عزت ایران اسلامی بیافزایند.

وی دیدار با امام جمعه، گلباران گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، فرهنگی و ورزشی را از برنامه‌های نیروی انتظامی در این شهرستان برشمرد.

زارعی در ادامه سخنانش به کشفیات 10 ماهه اشاره کرد و ابراز کرد: کشف انواع مشروبات الکلی نسبت به سال قبل 23 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه کشفیات تجهیزات ماهواره‌ای در این مدت 73 درصد و محصولات فرهنگی غیر مجاز نیز 25 درصد افزایش داشته است، افزود: کشف انواع مواد مخدر چهار درصد و برخورد با مزاحمان خیابانی 35 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان تأکید کرد: در بحث سرقت 9 درصد و تصادفات خسارتی 57 درصد کاهش داشته‌ایم که در این مدت 193 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول