اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه:

صاحبان قایق‌های حمل مشروبات در گناوه متواری شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان گناوه گفت: صاحبان قایق‌های حمل مشروبات در گناوه که 100 کارتن مشروبات الکلی از آنان کشف شده بود متواری شدند.

صاحبان قایق‌های حمل مشروبات در گناوه متواری شدند

سیاوش علیدخت‌مهربان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر گفت: ماموران ما از طریق سیستم‌های الکترونیکی مشاهده کردند که چند قایق در سواحل جزیره مستر مشغول خالی کردن باری از لنجی هستند لذا ماموران سریعا به سمت قایق‌ها حرکت کردند که سرنشینان با متوجه شدن موضوع قایق‌ها را رها کرده و پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: حدود 100 کارتن انواع مشروبات الکلی در این اقدام کشف شده و تلاش برای شناسایی افراد فراری در دستور کار قرار دارد.

علیدخت‌مهربان گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز و حضور هموطنان در این شهرستان دریابانی و هلال احمر به صورت مشترک اقدام به گشت‌های دریایی رایگان کرده‌اند.

فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان گناوه عنوان داشت: این گشت‌ها همه روزه از ساعت 8 صبح الی 19 توسط چند فروند گلف دریایی و ناوچه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول