اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همراه دو متهم:

2496 بطری مشروبات الکلی خارجی در ساوه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه از کشف 2 هزار و 496 عدد انواع بطری مشروبات الکلی خارجی و دستگیری دو متهم خبر داد.

2496 بطری مشروبات الکلی خارجی در ساوه کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، مصطفی ویسمه‌ای گفت: برابر اعلام یگان امداد، مامورین آن یگان در حین گشت‌زنی در اتوبان کربلا (ساوه ـ همدان) به دو دستگاه خودرو وانت پیکان و وانت نیسان که از سمت غرب کشور به سمت تهران در حرکت بودند، مظنون شدند که بلافاصله مامورین خودرو نیسان را متوقف ولی وانت پیکان متواری می‌شود.
وی بیان کرد: با تعقیب و گریز توسط مامورین، راننده با رها کردن خودرو به صورت پیاده متواری می‌شود که با تلاش مامورین راننده نیز دستگیر و هر دو خودرو به همراه رانندگان به مقر دلالت داده شدند.
فرمانده انتظامی ساوه افزود: در بازرسی از داخل خودرو نیسان مشاهده شد که یک تانکر دست ساز مکعب شکل بزرگ وجود دارد که روی آن قیر پاشی شده که پس از باز کردن درب آن و بازرسی از داخل تانکر تعداد یک هزار و 152 قوطی آبجو نیم لیتری خارجی و تعداد 456 قوطی نیم لیتری ویسکی و تعداد 576 بطری یک لیتری انواع مشروبات الکلی خارجی پلمب شده که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در بازرسی از داخل خودرو پیکان وانت فوق که از ناحیه کپسول گاز و کف جاسازی و با برش، مشروبات را در کف و بغل خودرو جاسازی کرده بودند نیز تعداد 312 بطری یک لیتری انواع مشروبات پلمب شده کشف و ضبط کردند.
ویسمه‌ای تصریح کرد: در مجموعه از دو خودروی فوق تعداد 2 هزار و 496 قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و پس از تشکیل پرونده دو متهم دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول