اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

افزایش 27 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری شاهد افزایش 27 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در آذربایجان غربی هستیم.

افزایش 27 درصدی کشفیات مشروبات الکلی در آذربایجان غربی
رسول النقی‌پ‍ور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود اقدامات کلان در زمینه مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی شاهد هستیم قاچاق مشروبات الکلی همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به توطئه دشمن در این زمینه، تصریح کرد: مشروبات الکلی از سوی کشورهای اروپایی به ایران هدایت می‌شوند.
این مسئول با بیان اینکه هدایت مشروبات الکلی به ایران نشان از تهاجم فرهنگی دشمن است، افزود: رواج مشروبات الکلی و مصرف آن در بین جوانان ایرانی یکی از توطئه‌های دشمن در ایجاد جنگ نرم است و باید جوانان در این زمینه آگاه‌تر از گذشته باشند.
النقی‌پور با اشاره به کشفیات سوخت در سال جاری، خاطرنشان کرد: در سال جاری با سرد شدن هوا شاهد افزایش میزان کشفیات سوخت در استان هستیم.
وی میزان افزایش کشفیات سوخت در استان را 18 درصد اعلام کرد.
این مسئول با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال جاری میزان قاچاق سوخت را به خوبی در استان کنترل کرده بودیم، گفت: با سرد شدن هوا شاهد افزایش میزان قاچاق سوخت در استان هستیم.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: مرزبانی استان در راستای مبارزه با قاچاق به خوبی عمل می‌کند و با انسداد مرزی که در استان انجام گرفته است شاهد هستیم کشفیات مرزبانی در این استان افزایش یافته است.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول