اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان اعلام کرد

متلاشی شدن 7 باند بزرگ مشروبات الکلی در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان کردستان از متلاشی شدن 7 باند بزرگ مشروبات الکلی در سطح استان در سال 90 خبر داد.

متلاشی شدن 7 باند بزرگ مشروبات الکلی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی احمدی‌تبار در کمیته فرهنگی مبارزه با مشروبات الکلی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با تلاش گسترده نیروهای خدوم انتظامی استان وبا همکاری گسترده مردمی خوشبختانه هفت باند بزرگ مشروبات الکلی در سطح استان در طول سال 90 متلاشی شد.

وی افزود:  در این مدت نیز 354 نفر از واردکنندگان مشروبات الکلی دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های ناجا در امر مبارزه با قاچاق درخصوص مشروبات الکلی بوده و از سال 89 تاکنون نیز نیروی انتظامی استان برای مبارزه با قاچاق مشروبات الکلی یک شهید و شش جانباز را تقدیم کرده ‌است.

احمدی‌تبار افزود: سود سرشار، بیمه بودن و به روز بودن مشروبات الکلی، وجود تقاضای گسترده در جامعه و تضمین سود از سوی کارخانه‌های تولیدکننده مشروبات الکلی موجب شده ‌است که قاچاقچیان این عرصه با بهره‌مندی از شیوه‌ها و شگردهای پیچیده اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: متأسفانه هم‌اکنون دو کارخانه مشروب‌سازی در نوار مرزی استان کردستان و در داخل کشور عراق مشغول به تولید مشروبات الکلی بوده و با پشتیبانی استکبار جهانی هدفی جز تولید و عرضه این مواد را برای ورود به داخل ایران اسلامی ندارند.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان اظهار داشت: به طور قطع ورود مشروبات الکلی و تضمین محموله‌های قاچاق از سوی کارخانه‌های تولیدکننده آن در خارج از کشور از توطئه‌های بزرگ جبهه استکبار برای تضعیف باورهای عمیق دینی و اختلال در مباحث فرهنگی و اجتماعی در ایران اسلامی است چرا که پس از بررسی محموله‌های مکشوفه شاهد گذشت کمتر از یک هفته‌ای از تاریخ تولید این مشروبات هستیم.

احمدی‌تبار از جرائم خشن، مسائل اخلاقی، تجاوز به عنف و سرقت به عنوان بخشی از تبعات مصرف مشروبات الکلی در جامعه نام برد و خواستار توجه همگانی نسبت به معضلات مصرف این مواد در جامعه شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول