اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کبودراهنگ صورت گرفت

دستگیری تهیه و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در کبودراهنگ

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری تهیه و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در کبودراهنگ خبر داد.

دستگیری تهیه و توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در کبودراهنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس همدان، قاسم شیخی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان "کبودراهنگ" همدان در اجرای طرح ایست و بازرسی در یکی از محورهای ورودی این شهرستان ضمن متوقف کردن دو دستگاه خودرو مقادیری بطر و قوطی مشروبات الکلی خارجی را کشف و ضبط کردند.
وی گفت: با اجرای طرح‌های ایست و بازرسی و ردگیری قاچاقچیان، طی روز گذشته طرح ایست و بازرسی مقطعی توسط مأموران انتظامی این شهرستان در محورهای ورودی به اجرا گذاشته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ ادامه داد: مأموران اجرای طرح به یک دستگاه خودرو مشکوک و دستور ایست را صادر کردند که راننده با مشاهده مأموران اقدام به دور زدن و فرار از محل کرد اما، مأموران به تعقیب خودرو پرداختند و در کمترین زمان ممکن و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آن را متوقف و راننده آن را که قصد متواری شدن را داشت نیز دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی به عمل آمده از داخل این خودرو تعداد مقادیری بطر و قوطی مشروبات الکلی کشف کردند و متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.
شیخی ابراز کرد: همچنین یک فقره واژگونی در یکی از محورهای ورودی شهرستان کبودراهنگ را شاهد بودیم که پس از حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مشخص شد که خودرو حامل مقادیری بطر و قوطی مشروبات الکلی خارجی بوده است
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: راننده خودرو در این حادثه مجروح شده بود و متهم برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول