اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گناوه خبر داد

دستگیری اعضای باند مشروبات الکلی در گناوه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گناوه گفت: به همت ضابطین سپاه شهرستان گناوه یک باند توزیع مشروبات الکلی دستگیر و تعداد قابل ملاحظه‌ای مشروبات الکلی کشف شد.

دستگیری اعضای باند مشروبات الکلی در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه سرهنگ حسن خرم‌آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این عملیات موفق شدیم تعداد 213 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی کشف کنیم.

وی بیان کرد: از اعضای این باند 17 بشکه 20 لیتری مشروبات دست‌ساز، یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

خرم آبادی ادامه داد: در این عملیات چهار نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و یک دستگاه خودروی زانتیا نیز توقیف گردید.

فرمانده سپاه شهرستان گناوه یادآور شد: نیروهای اطلاعات سپاه دو باند توزیع مواد مخدر در این شهرستان را شناسایی و متلاشی کردند.

وی اظهارداشت: از این دو باند دو کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، 120 بسته شیشه به میزان 48 گرم، 170 گرم تریاک، 80 گرم سوخته تریاک، حدود 100 گرم شیره تریاک، مقداری پودر نیروزا، پنج قبضه سلاح سرد چاقو و خنجر و مقدار 50 پایت آلات استعمال شیشه کشف و ضبط شد.

خرم‌آبادی افزود: 32 نفر از اعضای این دو باند در دو عملیات جداگانه در شهر و در روستاهای این شهرستان دستگیر شدند که از این دو باند 32 دستگاه خودرو کشف و توقیف شد.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم سپاه در ایام نوروز امسال تشکیل ستاد امر به معروف بوده که بیش از 20 گروه خواهران و برادران شبانه‌روزی در این ستاد مشغول فعالیت بودند.

خرم‌آبادی در مورد این ستاد گفت: بیش از 600 نفر از بسیجیان در این زمینه فعالیت داشتند که بیش از 4 هزار تذکر لسانی صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز با تلاش نیروهای اطلاعاتی سپاه و بسیج این شهرستان دو باند توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان متلاشی و دستگیر شدند و مقادیر قابل ملاحظه‌ای مشروبات الکلی کشف شد.

خرم‌آبادی اظهار داشت: از این باند 502 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی، مقداری حشیش، هروئین، تریاک و پلاک دست‌ساز خودرو کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول