اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان خبر داد

عقد قرارداد با 20 هزار نفر از معرفی‌شدگان به بانک مسکن

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: از مجموع افراد معرفی شده به بانک مسکن با 20 هزار نفر عقد قرارداد شده است.

عقد قرارداد با 20 هزار نفر از معرفی‌شدگان به بانک مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا زهروی ظهر امروز در شورای مسکن استان زنجان اظهار کرد: تاکنون از متقاضیان مسکن در شهرهای بالای 25 هزار نفر، 22 هزار و 139 نفر به بانک مسکن معرفی شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بانک مسکن استان زنجان با 20 هزار و 138 نفر از معرفی‌شدگان به این بانک عقد قرارداد کرده است.

مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات بانک مسکن برای عقد قرارداد با متقاضیان مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر افزود: از 3 هزار و 363 نفر معرفی شده به این بانک با 3 هزار و 223 نفر عقد قرارداد شده است.

وی تعداد معرفی‌شدگان متقاضی به بانک مسکن در بافت فرسوده شهری را یک هزار و 370 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد با یک هزار و 368 نفر عقد قرارداد شده است.

زهروی در ادامه با اشاره به معرفی 9 هزار و 500 نفر در بخش مسکن روستایی به بانک مسکن استان زنجان افزود: از این تعداد با همه معرفی‌شدگان عقد قرارداد شده است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات این بانک در بخش آماده‌سازی واحدهای مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر گفت: در این بخش نیز از 7 هزار و 573 نفر معرفی شده به بانک با همه متقاضیان عقد قرار‌داد شده است.

مدیرعامل شعب بانک مسکن استان زنجان در ادامه تعداد افراد معرفی شده در بخش آماده‌سازی واحدهای مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر به بانک مسکن استان زنجان را 472 نفر اعلام کرد و افزود: در این بخش با همه افراد معرفی شده عقد قرارداد شده است.

وی تعداد افراد معرفی شده در بخش خرید مسکن مهر را 27 مورد اعلام کرد و گفت: در این بخش با 100 درصد افراد معرفی شده عقد قرارداد شده است.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول