اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران خبر داد

ساخت 51 هزار مسکن خودمالکی در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی مازندران گفت: برای سال آینده 51 هزار واحد مسکن مهر خود مالکی در مازندران احداث می‌شود.

ساخت 51 هزار مسکن خودمالکی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید رسول رسولی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه 15 هزار مهندس صلاحیت‌دار در حوزه مسکن مازندران وجود دارند، اظهار داشت: در مازندران 70 شرکت مشاوره ساختمانی داریم که در مقایسه با نسبت جمعیتی امتیاز مناسبی به شمار می‌رود.

رسولی با اعلام اینکه با این تعداد نیروی متخصص وقت آن رسیده که در حوزه اجرا دقت بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: باید پروژه‌هایی ویژه متناسب با شایستگی مازندران در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران با بیان اینکه مازندران سال گذشته در رعایت مقررات ملی ساختمان در کشور رتبه برتر را کسب کرده، تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته باز هم مازندران در یکی از جایگاه‌های اول تا سومی قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مازندران در سال‌جاری در اجرای سازه‌های مسکن مهر در کشور رتبه برتر کشور را به دست آورده است، عنوان کرد: این رتبه‌ها افتخاری برای مازندران در حوزه مسکن به شمار می‌رود.

* راه‌اندازی اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی مازندران

این مسئول با اعلام اینکه در سال جاری اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی در مازندران شکل گرفته است، گفت: این اتحادیه به عنوان سومین اتحادیه در کشور صورت گرفته است.

رسولی با اشاره به اینکه در سال 91 ساخت 52 هزار واحد مسکن مهر برای مازندران تعیین شده، ابراز داشت: از این تعداد 51 هزار واحد خودمالکی و هزار واحد در زمین‌های دولتی بنا می‌شوند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی مازندران با بیان اینکه هم اکنون شش بیمارستان بزرگ در مازندران در حال ساخت است، افزود: بیمارستان 160 تختخوابی آمل از مهم‌ترین این بیمارستان‌ها است که در چهار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه مشابه این بیمارستان نیز در چالوس احداث شده از ساخت چهار بیمارستان دیگر در شهرهای تنکابن، قائمشهر، بهشهر و ساری خبر داد و اذعان داشت: برای ساخت این شش مرکز 150 میلیارد تومان اعتبار برآورد شده است.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول