اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

تسریع در اجرای ساخت مسکن مهر در گلبهار ضروری است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به وجود 700 واحد مسکونی در شهرک گلبهار، تسریع در اجرای ساخت مسکن مهر در این شهرک ضروری است.

تسریع در اجرای ساخت مسکن مهر در گلبهار ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور معاون عمرانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری برگزار شد خواستار تسریع در اجرای طرح مسکن مهر گلبهار شد و اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع 17 هزار واحد مسکونی مسکن مهر 700 واحد آن در شهر گلبهار است.

صلاحی ادامه داد: باید شهر جدید گلبهار به یک الگو در همه موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی تبدیل شود.

استاندار خراسان رضوی به نگاه استانداری به شهرک جدید گلبهار اشاره کرد و گفت: نباید فقط سرریز جمعیت شهر مشهد به این مکان منتقل شود.

استاندار خراسان رضوی به موضوع استقرار ادارات در شهر جدید گلبهار اشاره کرد و افزود: با توجه به مجوزی که برای استخدام نیرو در استان داریم باید نسبت به استقرار ادارات در این شهر و استخدام نیرو هرچه سریع‌تر اقدام شود.

صلاحی با بیان اینکه باید انبوه‌سازان و تعاونی‌های برتر که پروژه‌ها را طبق جدول زمان‌بندی اجرایی کرده‌اند تقدیر صورت بگیرد، اظهار داشت: آن دسته از پیمانکارانی که تاکنون نتوانسته‌اند تعهدات خود را در قبال مسکن مهر عملیاتی کنند باید از ادامه فعالیت  محروم شوند.

وی به احداث دانشگاه‌ها و مساجد زیبا با ساخت معماری اسلامی در سطح شهر و دعوت از فرهنگیان و علما برای سکونت در این شهر توصیه کرد و گفت: باید از ظرفیت این افراد در ایجاد یک تمدن و بافت اجتماعی قوی بهره برد.

استاندار خراسان رضوی به موضوع مترو مشهد ـ گلبهار اشاره کرد و گفت: پیمانکار اجرای این پروژه به زودی مشخص و عملیات اجرایی آن با حضور یکی از مسئولان کشوری آغاز خواهد شد و تاکنون تحصیل حریم بخش قابل توجهی از زمین های طول مسیر انجام شده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول