اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد

تصویب ساخت 2 مدرسه‏ در طرح مسکن مهر فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از تصویب ساخت دو باب مدرسه‏ در طرح مسکن مهر فیروزکوه خبر داد.

تصویب ساخت 2 مدرسه‏ در طرح مسکن مهر فیروزکوه
سیدمحمود حسینی‏نیا امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان تهران در شهرستان فیروزکوه تشکیل شد و در راستای پیگیری برنامه‏های سال گذشته و مصوبات جدید کمیته برنامه‏ریزی در بخش بودجه‏های شهرستانی مصوبات خوبی داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به پروژه‏های تعریف شده در بخش‏های عمران و آموزش، خرید تجهیزات جایگزین، هوشمندسازی مدارس، ایجاد فضاهای آموزشی جدید و بازسازی مدارس در حوزه آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه، اعتبارات و مصوبه‏های خوبی تایید شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: از مصوبات مهم دیگر کمیته برنامه‏ریزی برای بخش آموزش و پرورش، تصویب ساخت و تامین اعتبار مدرسه‏های شماره یک و دو در طرح مسکن مهر شهرستان فیروزکوه بود.
حسینی‏نیا ادامه داد: برای این دو واحد آموزشی، 700 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: آغاز کار اجرایی و تجهیزات کارگاه در این پروژه‏ها انجام شده و بخش دیگری از اعتبارات نیز به ساخت سالن ورزشی در کنار این دو مدرسه اختصاص داده شده است.
حسینی‏نیا اضافه کرد: در بحث جایگزینی تجهیزات و تعمیرات مدارس، به هر کدام 50 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: بخشی از هزینه‏های دیگر این دو طرح را اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران باید تامین کند.
وی یادآور شد: تا سال آینده، علاوه بر کلاس‏های هوشمند شده در حال حاضر، تمامی مدارس سطح شهرستان فیروزکوه هوشمند و به این سیستم مجهز می‏شوند و مدارس روستایی هم به مرور زمان به این طرح ورود پیدا می‏کنند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: 490 میلیون تومان نیز برای تکمیل و ساخت مدرسه پیامبر اعظم (ص) که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: در طرح مقاوم‏سازی مدارس، شش باب از مدرسه‏های فیروزکوه در این طرح لحاظ شده‏اند و علاوه بر این مدارس، مدارسی را که قدمت آنها بالای 15 سال باشد به این طرح اضافه می‏کنیم و در دستور کار مقاوم‏سازی قرار می‏دهیم.
حسینی‏نیا بیان کرد: مدارس روستایی با قدمتی بالاتر از جمله در شهرآباد، زرین‏دشت و ارجمند که باید تخریب شوند، در طرح نوسازی قرار داده‏ شده‏اند تا بتوانیم فضای آموزشی مساعدی را برای همه دانش‏آموزان شهری و روستایی فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: جذب نیرو برای آموزش و پرورش از طریق آزمون امکان‏پذیر است و آموزش و پرورش بر اساس نیازهای درونی خود در جهت بهبودبخشی آموزش و خود بعد از برگزاری آزمون، نیروهای تایید شده را در آموزش و پرورش جذب می‏کند.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول