اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

زیرساخت‌ها برای پروژه مسکن مهر تامین شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های لازم از قبیل آب، برق، تلفن، آماده‌سازی فضا با حمایت مسئولان شهرستان و استان در احداث پروژه مسکن مهر سلماس تامین شده است.

زیرساخت‌ها برای پروژه مسکن مهر تامین شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، سید جواد محمودی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر سلماس اظهار داشت: عدم پای‌بندی شرکت‌های پیمانکار به تعهدات خود در زمینه قیمت ساخت و مدت زمان اجرای این طرح از مشکلات موجود است که سبب بروز اختلافاتی بین پیمانکار مربوطه و شرکت‌های تعاونی شده است.

وی افزود: به منظور تسریع در کار و رفع این مشکل تا به حال چند جلسه در سلماس و مرکز استان تشکیل شده است که به علت عدم همکاری پیمانکار مشکلات همچنان پابرجاست.

محمودی اضافه کرد: قرار است برای ارائه راهکار مناسب برای حل مسئله مسکن مهر سلماس جلسه‌ای با مسئولان مربوطه و پیمانکار و شرکت‌های تعاونی طرف قرارداد در شورای استان تشکیل و پیرامون این موضوع تصمیم‌گیری شود.

به گفته این مسئول مسکن مهر یکی از طرح‌های مهم و موفق در زمینه خانه‌دار کردن افراد کم‌درآمد و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و در استان آذربایجان غربی نیز این طرح با جدیت پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دولت حل مشکل مسکن در جامعه است و تشکیل طرح مسکن مهر گامی برای مسکن‌دار شدن افراد فاقد مسکن است، اظهار داشت: ایجاد امکانات رفاهی نظیر آب، فاضلاب، برق، گاز، تلفن، مراکز فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و تفریحی باید همزمان با اجرای پروژه در دستور کار قرار گیرد و موانع پیش روی اجرای این پروژه بررسی و مشکلات برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر حل مشکلات تعاونی‌های محلی اضافه کرد: اتخاذ تدابیر لازم برای برطرف شدن موانع و شتاب‌‌بخشی در روند ساخت و ساز این واحدها ضروری است.

وی هدف از بازدید از طرح‌های مسکن مهر را برطرف شدن موانع اجرایی این پروژه‌ها عنوان و اظهار داشت: در این بازدیدها به بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌ها برای تسریع در روند اجرایی طرح‌ها و اتمام سریع واحدها تصمیم‌گیری می‌شود.

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه در مراحل نهایی این طرح بزرگ در استان هستیم در این بازدیدها موانع جزئی که احتمال تاخیر و یا ایجاد مشکل در روند اجرای پروژه را دارند شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول